Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ta tag i ett kärnvapen och kämpa för mitt land :medieval: :medieval: Ett kärnvapen? Vart ska du få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Bara gjort det regeringen säger åt mig, eller kanske fly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ta tag i ett kärnvapen och kämpa för mitt land :medieval: :medieval: förut skulle han ha ett svärd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Satt på mina raketskor och flugit in med en lasersniper i fiendelägret och skjutit sönder oljetankarna så att alla dör!! Ironi. Jag skulle ha flytt. Inte ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Antingen så skulle jag bli så skraj så att jag inte vågar göra något eller så skulle jag ta livet av någon fiende när jag får schansen utan att någon annan ser och dödar mig. Eller bara sitta hemma och vänta tills vi blir befriade från vårat onda land med alla dessa skatter :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ta tag i ett kärnvapen och kämpa för mitt land :medieval: :medieval: Antar att du är oseriös... annars tycker jag synd om dig. Antar också att du är oseriös med att du skulle slåss för ditt land... 10år gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Det som ororar mig mest är att vi kommer få hela Nato, och FN över oss om vi ens tänker tanken att använda kärnvapen. Och då ligger vi riktigt brunt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Sverige har skrivit på allt papper om sånt ? Kan dem dra sig ur det, och börja använda kärnvapen ? Sen, är Storbritannien medlemm i FN och Nato ? Eftersom dem har väl tillgångar till kärnvapen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Alltså, man får använda kärnvapen om man vill, men eftersom både Nato och FN anser det fel (dessutom att ett litet skit land som sverige använder dem) så kommer Nato troligen förklara krig mot sverige. Och ja Storbrittanien är medlemmar i både FN och Nato och har kärnvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag tror att Sverige aldrig kommer att använda kärnvapen och jag hoppas att de inte gör det heller så att vi får en massa fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Under alla omständigheter skulle jag fått min familj och vänner i säkerhet. Sen hadde jag gjort allt som stod i min makt för o skydda dom. Vad än det hadde ineburit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Alltså, man får använda kärnvapen om man vill, men eftersom både Nato och FN anser det fel (dessutom att ett litet skit land som sverige använder dem) så kommer Nato troligen förklara krig mot sverige. Och ja Storbrittanien är medlemmar i både FN och Nato och har kärnvapen. Mja starta krig? ;) Om Sverige har Kärnkraftvapen så kan de lätt svara på anfallet om någon skulle attackera. Kan vara därför Sovjet & USA inte har krigat mot varandra under Kalla Kriget. Rädslan över att andra länder har Kärnvapen som de själva. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.