RaXeZ Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Tror också det är fake... tror knappast man skulle kunna köra som Luke & Vader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) De är fake jag har bevis det står 1 p och det är flera spelare med. Redigerat 5 April 2006 av spy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 fake bilder är nog alla....<_< Ja helt klar fake, speciell min. Sa dock aldrig att den var äkta om någon nu skulle tro det. Bilderna är uselt utklippta och man ser på vissa bilder att fonterna är helt.. kommer inte på något ord men ni förstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Fake. Fake. Fake. FAKE!!! Smash Bros handlar ju bara om Nintendo karaktärer. Så var skulle då Darth Vader, Tomb Raider, Superman och alla andra töntar komma in i bilden? Ok, det skulle va kul att kunna spela som Vader, men det här skulle nog inte inträffa i Nintendos värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 fett grymt till vilken konsoll kommer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 fett grymt till vilken konsoll kommer det? gissa? Rev vad annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 fett grymt till vilken konsoll kommer det? N64 kanske..??? :lol:Nintendo Revolution kommer den till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Ingen det är ju FAKE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag tror inte på det får så många gubbar kan det inte vara :P lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Men man kan ju alltid hoppas på ett till smashbros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Bilden är fak, men det kommande SSB är inte fake :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Det är klart den är FAKE. Varför skulle nästa SSB-spel heta Super Smash Brothers Revolution? För det första borde det isåfall heta Super Smash Brothers Wii, vilket det inte kommer göra för nintendo har är mer påhittiga/innovativa än så. Och personerna som står på ahem, ja som ni säger spelfodralets framsida, varför skulle nintendo använda arts från tidigare spel? Peach från mario golf, Samus Aran-bilden som man har sett otaligt många gånger från metroid prime m.m. Inte kan ni väl tro att det kommer se ut så ändå? Den andra faken som brunhilde har visat behöver jag nog inte kommentera då alla redan har nämnt det som jag tror behövts nämnas för att alla ska förstå att den är fake också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg