Hoppa till innehåll

Titta Hit Alla Super Smash Älskare


Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

fake bilder är nog alla....<_<

 

Ja helt klar fake, speciell min. Sa dock aldrig att den var äkta om någon nu skulle tro det. Bilderna är uselt utklippta och man ser på vissa bilder att fonterna är helt.. kommer inte på något ord men ni förstår.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fake. Fake. Fake. FAKE!!!

 

Smash Bros handlar ju bara om Nintendo karaktärer. Så var skulle då Darth Vader, Tomb Raider, Superman och alla andra töntar komma in i bilden?

Ok, det skulle va kul att kunna spela som Vader, men det här skulle nog inte inträffa i Nintendos värld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Det är klart den är FAKE. Varför skulle nästa SSB-spel heta Super Smash Brothers Revolution? För det första borde det isåfall heta Super Smash Brothers Wii, vilket det inte kommer göra för nintendo har är mer påhittiga/innovativa än så.

 

Och personerna som står på ahem, ja som ni säger spelfodralets framsida, varför skulle nintendo använda arts från tidigare spel? Peach från mario golf, Samus Aran-bilden som man har sett otaligt många gånger från metroid prime m.m. Inte kan ni väl tro att det kommer se ut så ändå?

 

Den andra faken som brunhilde har visat behöver jag nog inte kommentera då alla redan har nämnt det som jag tror behövts nämnas för att alla ska förstå att den är fake också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...