Waluigi Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 mitt är nog .. Shrek super slam det är bara för tråkigt!! och sedan så gillar jag inte metroid spelet (demo) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Tar tillbaka det om Another Code: Two Memories och sätter dit Pac Pix istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag har inget soppigt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 rayman ds. det är r*v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Av mina spel är det Fifa 06 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 harry potter:den flammande bägaren (köpte det för att det var billigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag har nintendogs & animal crossing men nintendogs har jag tröttnat på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Yoshi Touch and go! Det klarade man ju på en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 PAC-PIX E SKIT TRÅKIGT!!!!!!!! skulle den leva skulle jag ta den till elektriska stolen!!!!!!!! pac-pix dö ut!!!!! (en bra sak: nu e de super rea på den super rea=sopigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 wario toutched man klarar det så snabt tog mig typ 3 h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Nintendogs och King Kong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 MarioKart DS är mitt sämsta spel för att jag har klarat av det och man kommer inte vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg