Shadow of Darkness Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Öh jo men templet är ju hur drygt som helst ändå. Speciellt att ändra riktningen på en massa saker var drygt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 mm håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Vattentemplet=Det jobbigaste templet på MM. Fast Snow Temple är också jobbigt. Stone Tower och Woodfall Temple är dom roligaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 en sak som e seg det är att hitta alla feér i templena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 en sak som e seg det är att hitta alla feér i templena. de enda ja hade problem att hita fe på var de 2 sista templen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Är inte ämnet templen i Zelda tp här ? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Om det blir många tempel så tycker jag att dem inte ska vara så långa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Speletr ska VARA långt blir mer valuta för pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Spelet kommer att bli långt så du behöver inte oroa dig för de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Enligt mig ska det vara minst 8 väldigt stora tempel. De sista ska vara riktigt svåra att klara. Det ska vara mycket fiender man kan möta, men ännu mer kluriga uppgifter att lösa. Varje tempel ska ha ett tema. Ungefär som OoT, så ska det vara ett eld tempel (behöver inte heta Fire Temple, stelt namn), ett vatten tempel, ett jungle/skogs tempel, ett skugg tempel, ett öken tempel och även andra teman som till exempel ett is/snö tempel (som i MM) ett helt vanligt temalöst tempel med mera. Det ska vara variation, och även om det är samma teman som i tidigare spel så blir det inte tråkigt, för inne i templena ska det vara stor skillnad. En sak som borde vara med i varje tempel är samlingsuppdrag. Man borde som i OoT, behöva besegra något (liknande skulltulas) och som i MM samla något (som faries) och sedan bli belönad efteråt. Det ska finnas 2 minibossar, en som vaktar vapnet/föremålet man får i templet och en som vaktar bossnyckeln. Sen så ska bossen vara väldigt välgjord, bossar är enligt mig en av de viktigaste delarna. Bossen ska vara ganska svår och varje boss ska ha en svaghet som Link måste hitta innan man kan döda den. Ja, det var väl allt, finns inte så mycket mer att säga, men det allra viktigaste är att templena är långa och tar tid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Bossen ska vara ganska svår och varje boss ska ha en svaghet som Link måste hitta innan man kan döda den. Som Kazen^ sa, bossen ska först ha en svag punkt. När man har slagit där en gång ska den ändra den svaga punkten. Blir roligare så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg