Hoppa till innehåll

Tempel I Twillight Princess

Svedda

Rekommendera inlägg

• Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Det är nästan bara bra om de inte avslöjar något av templen. Blir lite överraskning när man spelar =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg att Varg-Link löstes upp i småbitar och åkte rätt upp i ett hål i himlen i en av dom senaste trailerna

det kanske finns ett tempel där men vem vet

Det låter mer som en teleport, som i Ocarina of Time, man spelar en sång på ocarinan så teleporterar man sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha en massa olika tempel... Säkert en 50 styckna så att spelet blir väldigt långdröjt sedan när man spelar det.'

Ex på tempel: Earth Temple, Wind Temple, Water Temple, Fire Temple... blablabla... lite svårt att komma på namn... ska bli väldigt intressant att spela det sen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Skulle vara kul med 50 st, men det blir svårt om alla tempel ska vara olika och inte likna varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vara kul med 50 st, men det blir svårt om alla tempel ska vara olika och inte likna varandra.

Annars kan det ju vara så att man är tvungen att gå tillbaka till ett tempel 2 gånger. Det återuppstår typ eller nåt, eller att man har något som man måste slutföra där. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Mjo, men det skulle bara gå ca 1-3 ggr sen skulle folk bli irriterade. Men visst är det en härlig idé med ett sådant tempel, hoppas nintendo läser denna tråd ^^.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, men det skulle bara gå ca 1-3 ggr sen skulle folk bli irriterade. Men visst är det en härlig idé med ett sådant tempel, hoppas nintendo läser denna tråd ^^.

Jo, en bra ide´. Vissa tempel skulle man vara tvungna att åka till olika många gånger. Till exempel som Tower of the gods i TWW, fast i det här fallet mycket svårare och att man är tvungen att genomgå andra tempel för att kunna fortsätta i den så kallade huvudbasen eller vad man ska kalla den... Det viktigaste templet alltså, som är det sista man klarar... :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oroa dig inte över det, det blir inte 50 tempel...

Jag tror det kommer ligga på 15. Shigeru Miyamoto har själv sagt att han satsar på att detta ska bli det största och bästa Zelda spelet hittills. A Link to the Past hade 11 tempel/grottor med bossar (inklusive slutbossen) så 15 tycker jag låter troligt.

Man kan alltid hitta på nya vapen, uppgraderingar. Alla Zelda spel har inte nya vapen, många har gått från spel till spel.

Undrar hur de kommer vara uppbyggda, hoppas det inte är som i OoT, stela namn som Fire Temple, Water Temple.... temple låter lite tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...