Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Oroa dig inte över det, det blir inte 50 tempel... Jag tror det kommer ligga på 15. Shigeru Miyamoto har själv sagt att han satsar på att detta ska bli det största och bästa Zelda spelet hittills. A Link to the Past hade 11 tempel/grottor med bossar (inklusive slutbossen) så 15 tycker jag låter troligt. Man kan alltid hitta på nya vapen, uppgraderingar. Alla Zelda spel har inte nya vapen, många har gått från spel till spel. Undrar hur de kommer vara uppbyggda, hoppas det inte är som i OoT, stela namn som Fire Temple, Water Temple.... temple låter lite tråkigt. Jo, tycker också att temple låter lite tråkigt... Man kan väl bara hitta på namn som Dragon ravine eller något... Inte just tempel i varje fall.Och jo, 15 tempel låter bra och rimligt. Trots att det bara var 2 eller 3 tempel till TWW så tyckte jag att spelet var lagom långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 TWW hade väl mer än 2 tempel? Eller du räknar kanske inte dragon roost island och de andra öarna som tempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 TWW hade bara 2 riktiga tempel, dragon roost och dem andra är dungeons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Det är ju ingen skillnad på tempel och dungeons. Tempel är kanske lite pampigare och större bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Ett Poe tempel :) Dom är söta :) :rolleyes: http://perfect-zelda.net/5/miniboss/image04.jpg Redigerat 20 Maj 2006 av Jason__Voorhees Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 söta?? <_< jag tycker bara att dom är fula äh låt dom göra ett spöktempel med poes i :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Ett Poe tempel :) Dom är söta :) :rolleyes: http://perfect-zelda.net/5/miniboss/image04.jpg Poe tempel? Varför lägga upp ett helt tempel för en gubbe? Men det blir ändå inget av det ni föreslår ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Xade: Drömma kan man ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Man kan ju ha ett tempel med spök-tema, med bl.a. Poes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Det var ju det Jason__Voorhees föreslog... <_< Jag tror att det skulle bli ganska drygt med ett Poe-tempel. Dessutom tror jag inte att det bara skulle innehålla ett slags spöke, utan ha olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 men det skulle varit fräckt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jaja som ni sa........drömma kan ni :rolleyes: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg