Gäst QuikSilver Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) jag har en idé, som redan finns på vissa andra forum.. Men jag tror iaf inte det finns här. Ta bort inlägg, som brukar finnas vid "ändra" knappen. Så man kan ta bort ett inlägg man har skrivit ;) Vad tycker ni om det? Redigerat 15 April 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det tycker jag att vi låter moderatorerna sköta istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Jag tyckte det var en ganska bra idé. Fast det är ju admins sak att bestämma. Redigerat 15 April 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Men detta forum stöder väl inte sånna funktioner ? eller är jag helt ute å cyklar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Varför ska man ta bort sina inlägg? Totalt onödigt faktiskt. Stå för det ni skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det är väl lika bra att ändra inlägget och skriv [EDIT]? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Dåligt, man kan ta tillbaka bud och sådant då. Vill du ta bort ditt inlägg, så anmäl det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 skit i det då, jag tycker det borde finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?) men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG! edit: capslock gick på, men orkade inte ändra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?) men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG! edit: capslock gick på, men orkade inte ändra :P Han kan ändra det, ja, men det är inte IF (Invisionfre*), det är Invision Power Board (IPB). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?) men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG! edit: capslock gick på, men orkade inte ändra :P Admin har INTE gjort forumet, det är nerladdat/köpt. Varför skriver du ett inlägg du sedan ska ta bort? Finns ingen större anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag tycker man borde kunna ta bort inlägg, för det finns vissa fall där man svarar på en sak och sedan ändrar sig av någon andledning och det är bara störande när inlägg bara ligger kvar fast det inte står mer än EDIT eller ngt liknande i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.