Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Admin ge upp ge tillbaks deras fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Det går fortfarrande och byta in då det hela har blivit fördröjt så ny deadline är 11:e juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Men om jag vill ha VIP under Juni istället för Maj? Jag ska bort mkt under Maj. Kan inte du ta bort min VIP och sedan får jag den i Juni istället? Tycker föressten att man borde få sina FM tillbaka. Det är ju nästan som att sälja presentkort på CD-skivor och sedan sluta med att sälja CD-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 hmm... Nu är det den 28 Maj 2006 22:30, och jag har fortfarande inte fått mina fm... missat nåt lr admin? vafaan admin lr micke lr vem de nu e! mejlet jag fick tillbaka: Hej! Det finns ingen användare med e-post adressen [email protected] Mvh Micke DET E JU JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) F*n, kom försent. :( Edit: Såg den nya deadline, sorry för onödigt inlägg. Redigerat 29 Maj 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 hmm... Nu är det den 28 Maj 2006 22:30, och jag har fortfarande inte fått mina fm... missat nåt lr admin? vafaan admin lr micke lr vem de nu e!mejlet jag fick tillbaka: Hej! Det finns ingen användare med e-post adressen [email protected] Mvh Micke DET E JU JAG! <{POST_SNAPBACK}> kolla så att det är den adressen som står på http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) Asså, jag fattar inte riktigt detta...Om man inte byter effekten mot VIP, kommer den ändå tas bort då eller? Vill för f'an har kvar min effekt "Gör du det inte i tid så kommer du att behålla din namneffekt tillsvidare men dessa kommer att försvinna inom ett par veckor. " Redigerat 1 Juni 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Om du inte byter in effekten blir du av med den utan ersättning inom några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.