Oddset Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 En gång drömde jag att jag gick omkring i stan och plötsligt så var det en stor låda där. Jag gick in i lådan och där var det massa småknappar på ben som hoppa omkring. Sen vakna jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Jag har haft Nattskräck, det är när man är vaken, kan inte röra sig eller prata, och man känner att det är nåt hemskt i rummet... Det hände mig någon gång förra året. Jag drömde att vi såg på ett tv program där dom visade världens värsta mördare, jag gick på toa då och hörde att dom sa på tvn: - Han hugger halsen av alla, t.o.m gamla gubbar(en gammals skrik hördes), ja inte ens hundar skonar han(hörde en hund gnälla). Jag vaknade precis då, och klockan var omkring 3 på natten. Jag låg orörlig i sängen i rädsla för att han skulle komma in i mitt rum. Det var en skoldag och jag hade lagt mig kl. 23.00. Redigerat 1 Oktober 2006 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag drömde att det blev krig i min stad, det var skitroligt att ligga på tak med snipers och dylikt. Så jälva rolig dröm , altså. [= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Idag när jag kom efter flera timmars intesivt lanande gick jag och la mig mitt på ljusaste dagen ute i solskenet på en stubbe. Drömde att jag blev mördad, och vaknar som alltid annars precis innan själva "grejen". xD Brukar hände varianter av den... blir biten av haj, får ett träd över mig, blir slagen med en golfklubba, får en stekpanna i pannan, sparkad in i diskmaskinen ellernåt annat mordiskt. Ganska ofta, tyvärr. lika rädd varje gång jag vaknar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) det var nån vecka sedan nu, men jag typ "halvsov", på gränsen till att somna eller nått, men jag såg typ en bild på en tunnel (som ligger lita längre bort där jag bor, och på denna tunneln går motorvägen) Det var helt öde, och jag såg denna bilden länge, jag tänkte till och med typ "vad f*n är detta?" ^^ sedan hände det läbbiga, helt plötsligt så bara hörde jag en lastbil tuta, högt och länge, jag till och med skrek till när jag vaknade :/ Redigerat 2 Oktober 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 En gång drömde jag att jag hade fått en massa extragubbar på SSBM.... När jag kollade blev det en stor besvikelse :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 =( Toad, vilken tråkig dröm. ¨^*^ Nu för tiden, drömmer jag mycket om att jag faller i från höga höjder. Min senaste dröm handlade om när jag klättrade upp på ICA’s tak, men då råkade jag trilla. Jag slog i huvudet i taket, och rullade ner ifrån taket till mitt ute på vägen. Jag vaknade precis innan det kom en lastbil, det är en sådan läskig dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag drömde igår att jag satt i en sal där det var en mattävling. Efter ett par timmar ropade någon "HAN EXPLODERAR!!!" Jag kastade mig ner mellan ett par stolar och hörde en explotion. När jag tittade upp såg jag att en hade exploderat och hans revben syndes, dom var S**t blodiga. BLÄ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Nåt annat jag oxå har drömt är när jag är halvt vaken och halvt sovande är att jag drömmer att jag ramlar antingen ner för nåt eller snubblar eller liknande, och så skakar hela min kropp till skithårt och så vaknar jag. Känns as konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 För några år sedan kunde jag drömma att jag rammlade ner för ett stup och tänka så här, nej nu dör jag. Nej det är bara en dröm fast jag sover så tänker jag att det bara är en dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag har drömt massor av drömma ;O kommer inte på någon nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag hade kommit till enn knäppt tivoli(grönt överallt o.O)och jag och en av mina kompisar åkte en bergochdal bana. Precis innan vi skulle åka neråt sa jag: - Du Henke, jag slår vad om att jag drömmer. XD Sen vakna jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.