Hoppa till innehåll

Drömmar


Shaddy

Rekommendera inlägg

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har haft Nattskräck,

det är när man är vaken, kan inte röra sig eller prata,

och man känner att det är nåt hemskt i rummet...

 

Det hände mig någon gång förra året. Jag drömde att vi såg på ett tv program där dom visade världens värsta mördare, jag gick på toa då och hörde att dom sa på tvn: - Han hugger halsen av alla, t.o.m gamla gubbar(en gammals skrik hördes), ja inte ens hundar skonar han(hörde en hund gnälla). Jag vaknade precis då, och klockan var omkring 3 på natten. Jag låg orörlig i sängen i rädsla för att han skulle komma in i mitt rum. Det var en skoldag och jag hade lagt mig kl. 23.00. Redigerat av ruby king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag när jag kom efter flera timmars intesivt lanande gick jag och la mig mitt på ljusaste dagen ute i solskenet på en stubbe. Drömde att jag blev mördad, och vaknar som alltid annars precis innan själva "grejen". xD

 

Brukar hände varianter av den... blir biten av haj, får ett träd över mig, blir slagen med en golfklubba, får en stekpanna i pannan, sparkad in i diskmaskinen ellernåt annat mordiskt. Ganska ofta, tyvärr.

 

lika rädd varje gång jag vaknar xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var nån vecka sedan nu, men jag typ "halvsov", på gränsen till att somna eller nått, men jag såg typ en bild på en tunnel (som ligger lita längre bort där jag bor, och på denna tunneln går motorvägen)

Det var helt öde, och jag såg denna bilden länge, jag tänkte till och med typ "vad f*n är detta?" ^^

sedan hände det läbbiga, helt plötsligt så bara hörde jag en lastbil tuta, högt och länge, jag till och med skrek till när jag vaknade :/

Redigerat av ThePunisher
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

=( Toad, vilken tråkig dröm. ¨^*^

 

Nu för tiden, drömmer jag mycket om att jag faller i från höga höjder. Min senaste dröm handlade om när jag klättrade upp på ICA’s tak, men då råkade jag trilla. Jag slog i huvudet i taket, och rullade ner ifrån taket till mitt ute på vägen. Jag vaknade precis innan det kom en lastbil, det är en sådan läskig dröm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömde igår att jag satt i en sal där det var en mattävling. Efter ett par timmar ropade någon "HAN EXPLODERAR!!!" Jag kastade mig ner mellan ett par stolar och hörde en explotion. När jag tittade upp såg jag att en hade exploderat och hans revben syndes, dom var S**t blodiga. BLÄ!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåt annat jag oxå har drömt är när jag är halvt vaken och halvt sovande är att jag drömmer att jag ramlar antingen ner för nåt eller snubblar eller liknande, och så skakar hela min kropp till skithårt och så vaknar jag. Känns as konstigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...