Kerby Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det var typ när jag såg min katt komma bakom fåtöljen och trodde det var ett spöke (Tror inte på spöken annars). Blev helt chockad i 1 sekund å kattan var ju tvungen å va vit också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) När min katt attackerade min favoritkroppsdel i går. Redigerat 27 Oktober 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 När min katt attackerade min favoritkroppsdel i går.Haha den var bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Det är sant. Inget skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Det är sant. Inget skämt.Jag vet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte. Redigerat 28 Oktober 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte. Hmmm.... kanske din öga var sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 när jag mätte min näsa läskig ne skoja men det var nog när våran slöjdlärare blev av med 3 fingrar den kom på såget fy f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 När min lillebrosa sågade av sin fingertopp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 kanske hae hört om en kvinna ramlat från en blakong ( knuffad) de va de värsta jag sätt hela ansiktet va spräckt mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Min mor i underkläder. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte. Hmmm.... kanske din öga var sådär? Kan 3 människor se samma fel samtidigt? När jag var vid skolan på natten en gång, så såg jag och 2 andra en röd prick inne i skolan, i ett klassrum. Det såg ut som någon lyste med en laserpekare, men vi såg då ingen i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.