Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jag kommer inte kunna sova nu.. Klockan är 23:12 snart.. jag kommer inte kunna sova, har läst igenom ALLA nu.. Helt sjukt, fett läbbigt alla har :o God natt.. Eller ingen natt.. :s Säg att du skämtar. Har typ inte sett något "omfg" i mitt liv. Men kanske typ, när jag och min mamma nästan kördepå en älg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 EN gång när jag gick i stan passerade jag en, sen länge tom, fabrik...... Det var kväll o mörkt... Jag kollade upp mot fönstret och jag såg nånting där!!! När jag kollade dit igen var det borta. Men det var nånting där, och var det än var, så stirrade det på mej. Usch... :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Skolans körv som badar i gult fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Skolans körv som badar i gult fett... Menas med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Skolans körv som badar i gult fett... Menas med? Att han håller med? :_ Måste säga att jag har aldrig sett något direkt jätte läskigt i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Asså jag skrev ett inlägg om en fågel som flög in i en ruta och det blev blodigt men jag kan inte hitta igen det , nån som vet vilken sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) En film på youtube när det är lugnt och sen kommer nån zombie med händerna uppe och ett "AAAAAAAAAAH" ljud. Fyfan va rädd man blir. Annars så var det nåt annat.. För ungefär 2-3 månader sen så var jag och 2 kompisar och en annan ute och gick vid 7 slaget ungefär. en av mina kompisar hade sin flickvän med då ju och vi andra 3 skulle hem, då såg vi en helt svartklädd som höll i en pistol. H*n haltade och vi blev skiträdda och sprang in i sporthallen, good där var ju några barn.. När vi gick ut så tände de en raket och då såg vi mannen igen och vi sprang och sprang som f*n Herregud vi blev nästan dödade Snacka om läskigt Redigerat 20 Februari 2009 av Stewen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 En film på youtube när det är lugnt och sen kommer nån zombie med händerna uppe och ett "AAAAAAAAAAH" ljud. Fyfan va rädd man blir. Annars så var det nåt annat.. För ungefär 2-3 månader sen så var jag och 2 kompisar och en annan ute och gick vid 7 slaget ungefär. en av mina kompisar hade sin flickvän med då ju och vi andra 3 skulle hem, då såg vi en helt svartklädd som höll i en pistol. H*n haltade och vi blev skiträdda och sprang in i sporthallen, good där var ju några barn.. När vi gick ut så tände de en raket och då såg vi mannen igen och vi sprang och sprang som f*n Herregud vi blev nästan dödade Snacka om läskigt hehe jag tror att det var bara nån som jäklades med folk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 (redigerat) Den här Redigerat 17 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Vet inte om jag har skrivit det här men iaf: när min kompis var jävligt nära på att bli invalid eller dö. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Den här Räknas det som i verkligheten? Jag menar, du har ju inte sett den där snubben i verkligheten, men iofs så har du sett den på en bild i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.