Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

Oh fy f*n,

 

När jag var typ bakom en ladugård stoppade min bror in sitt finger i en maskin så fingertoppen åkte bort, fy f*n, höll på att svimma :blink:

 

 

När jag var hos min kompis och spelade cs, när vi var 8-9 år gammla, så hörde vi att en bil stannade utanför, sen öppnades dörren där nere ( vi var på övervåningen ) Min kompis tog ett järnrör och skrek typ

-Hallå?!

Och då välte något där nere och någon sprang ut igenom dörren och slängde sig in i bilen och körde iväg. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Det var min väska som välte, och den stod på en stol innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Oh fy f*n,

 

När jag var typ bakom en ladugård stoppade min bror in sitt finger i en maskin så fingertoppen åkte bort, fy f*n, höll på att svimma :blink:

 

 

När jag var hos min kompis och spelade cs, när vi var 8-9 år gammla, så hörde vi att en bil stannade utanför, sen öppnades dörren där nere ( vi var på övervåningen ) Min kompis tog ett järnrör och skrek typ

-Hallå?!

Och då välte något där nere och någon sprang ut igenom dörren och slängde sig in i bilen och körde iväg. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Det var min väska som välte, och den stod på en stol innan.

Har varit med om något liknande, en gång när jag och min kompis satt och spelade tv - spel i vardagsrummet så såg vi en konstig man som kom på baksidan (utländsk) i trädgården, vi blev rädda och stack och hämtade en hammare och satte oss i källaren och campade. :-P

 

Fick reda på sen att det var en trädgårdsmästare som pappa hade anlitat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dagiset där jag bor så brukar jag känna en extrem stank där när jag hälsar på (min mormor jobbar där).

Då en dag skulle jag och en dagisfröken kolla upp det och då, under trappen utomhus...

Så var de en död katt som typ va sönder i bitar och en massa j*vla vita maskar runt som tuggade sönder katten!!!

FY f*n!!!! Höll seriöst på att spy...

Så stanken var från en halvuppäten katt, jag som älskar katter :(

 

Sånnahära maskar var de:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dagiset där jag bor så brukar jag känna en extrem stank där när jag hälsar på (min mormor jobbar där).

Då en dag skulle jag och en dagisfröken kolla upp det och då, under trappen utomhus...

Så var de en död katt som typ va sönder i bitar och en massa j*vla vita maskar runt som tuggade sönder katten!!!

FY f*n!!!! Höll seriöst på att spy...

Så stanken var från en halvuppäten katt, jag som älskar katter :(

 

Sånnahära maskar var de:

MYSIGT!!!!!!!!!!!

 

Jag såg en igelkotte bli söndersmashad av en bil i full fart... det flög rosa kött flera meter och fick på benet... :/ Jag gick dessutom i typ trean... Det var inte så trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var ensam hemma när jag var 9 år..

 

 

 

Jag gick hem själv, klickan var ungefär 2 halv 3.. vi har en städare som brukar städa utanför skolan ibland, (FylleLeffe) när jag gick hem somsagt såg jag han bakom mig, haltande och ropade någonting, jag gick fortare, när jag var bakom ett busk hörn så började jag springa, vårat hus ´var 50 meter bort, jag sprang in, och låste och allt.

Sen efter 10 minuter, jag satt där nere, då såg jag att han gick in på vår tomt, jag sprang upp och gömde mej, fast jag såg klart o tydligt ut över gräs mattan, han gick där och spottade, jag var så rädd, han började skrika, och tillslut så kom han fram till dörren, jag satt och rös, han försökte slå igen dörren (tror jag). det hördes bank några gånger.. sen stack han.. den var vinter ute så det var ganska mörkt så det var mer läskigt då.

 

 

-----------------------------------

 

2:

Jag satt hemma i min fåtölj, i vardagsrummet klockan 8 på morgonen på S-lovet, och jag hörde en brak. (ingen fis) åssa eken utanför rasade långsamt på vårat hus. jag blev as rädd..

 

 

/ Senshi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...