Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Ganska många svordomar på tyska sägs i min klass Redigerat 5 Juni 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ganska många svordomar på tyska sägs i min klass I Min klass är det mycket annat på tyska om du fattar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Spanska orden: Pica el hoyo används mycket nu.Vilket betyder rövkliare. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jadu, Om någon beter sig lite udda säger många : Är du bög i röven? Vet itne varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Yhy! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Vi har inga sånna ord ^___^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Fjanterier kan man kalla sådana här ord som vi använder ofta i min klass (Lol, XD, N00b). Det är egentligen skrivarspråk. Redigerat 8 Juni 2006 av Presentation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Tror nog att det är f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 inget ord men en mening "jag e bög" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Orka Urinrör j*vla f*n s*tans Jeffla n00b(Fick det från NoFear i chatten) Pundo Bögfan/bögjävel Också är det några mer jag inte kan komma på nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 "Aboo", "Kommunistjävel", "Antinasse". Det är vad jag och Lars säger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 noob, lol, men ofta, orka, troligt, omg, omfg, wtf, bullbarn, cpbarn, horbarn, saftbarn, drick saft, kossa, svett. Många konstiga ord i min klass O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg