Needbananas Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 vad startde ni med för frukter på acww? svälv startade jag med peach :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Apple och just nu har jag alla utom peach. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag kan pm:a dig så kan du få köpa en eller byta frukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag började med peach jag med och nu har jag alla frukter:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 jag fick börja med äååle men nu har jag alla frukter konstigt att få starta med peach :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 ojj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 ja fick börja men en peach men nu har ja bara päron och körsbär hur många olika frukter finns de?? :unsure: ja fick börja men en peach men nu har ja bara päron och körsbär hur många olika frukter finns de?? :unsure: haha alla smilysar är ju coola på de här stället (inte på ac) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Pa forsta staden var det Paron, men min van raderade den staden. Sa nu ar det Apelsiner. Om man nu kan kalla en som raderar ens stad van. Min bror forstorde den forsta staden genom att TT:a. Utan att fa. Han fick min van att tro att jag TT:ade. :( Redigerat 3 Juli 2006 av Aki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jusst nu har jag alla frukter. kokosnöt va svår att få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag började med orange. Och har bara det. :( Fast jag hoppas att min kokosnöt växer ut imorgon, jag planterade en idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Coolt, trodde man bara kunde börja med äpple :P. Efter äpple hittade jag en coconut på stranden. xD Jag planterade den och den dog ;( Redigerat 17 Juli 2006 av Globenz0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag trodde man bara kunde börja med orange. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg