RumbleRoar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag ska få med min brorsa om det går. Han tycker det är ett coolt spel! Fast jag gör gärna nånting för att det ska reklameras. det är ett underbart spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tack så mycket. Jag har tänkt att stänga spelet under en viss period, kanske en vecka eller två. Och under den tiden ska jag jobba på nya monster, items, platser och andra roliga saker såsom quests, blacksmithing (smälta samman två objekt till ett), och level-blocking som på tibia, att man måste vara på en viss level för att komma till en ny stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) jag kommer att dö under den tiden om jag inte får spela centrycraft på två veckor också kommer jag resa mig ur graven varje natt och spela centrycraft.nu har jag tipsat funzone om spelet och skrivit på reklam Redigerat 24 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag får det fortfarande inte att funka så jag ger väll upp :( synd att det inte funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Säg vad det är som inte funkar? Om det är ett error meddelande så se till att ladda ner http://h1.ripway.com/Mega99/LibraryFiles.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) jag är fast i nått svart hål,mega när du loggar in ta Warp to me och Lordi. det ordnade sig.har du ändrat namnet på spelet??? Redigerat 25 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Nej, jag har inte ändrat namnet, jag bara "experimenterar" lite med kodningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 gå med i guilden The Riders Of The New Empire vi har samma syfte som den gammla guilden the Riders of the dark dynasty att bli guild nr 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 mohaha, ska testa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Din dator saknar vissa filer, ladda ner http://www.ascentive.com/support/new/libraryfiles.exe så borde det fixa sig. Ibland funkar det fortfarande inte, då får du ladda ner filen manuellt via denna länken: http://www.ascentive.com/support/new/images/lib/RICHTX32.OCX, lägg filen i system32 mappen. (ibland fungerar det även att ha den på skrivbordet). PS. Ni missar ändå inget av spelet just nu, jag har lite problem med servern, borde fixas innan 5 tiden idag om allt går bra.) ((Oj då! Nu har så många laddat ner spelet och kollat på screenshotsen att bandbredden tagit slut. Får hitta en bättre host att ladda upp filerna på.)) jag har testat båda grejerna men det funkar... men när jag testade den andra länken (http://h1.ripway.com/Mega99/LibraryFiles.exe på sida 16) så funkade det :D :happy: EDIT: är servern nere eller är dat bara min dator som inte funkar, igen? Redigerat 25 Juni 2006 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) servern är Online iallafall för mig Redigerat 25 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag tycker att han ska fixa mer sprites till gubbarna, så att man ser lite skillnad på gubbarna och när man skjuter en pil eller en stjärna att den inte ska vara lika stor som gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.