Iqaros Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag tycker att alla som har ''anmäl inte avatar/signatur m.m'' borde bli varnade Det har de också, jag har för mig att de fick behålla sin avatar men åkte på en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det borde man få ha eller ska fuska bli mer isolerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Får man prata om olagliga saker på detta forum? Ju mer du anmäler desto större chans har du att kanske kunne bli moderator etc. och ju mer du anmäler desto mer hjälper du oss. Men anmäl bara om du själv tycker att det bryter mot någon regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag tycker det är bra att man får en skriftlig varning. Finns många som inte förstår reglerna ordentligt. Men efter än tillsägelse så förstår dem att det är allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vem ska man diskutera med om man tycker att man har fått en felaktig varning..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Moderartorn som gav den till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Du får bäst resultat om du är hövlig och inte kallar den moderatoren som gav dig varningen för diverse elaka saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vart ligger den Röda Knappen(Ge mig inte en varning bara för jag har missat en här i texten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Den röda knappen? Du kanske menar den röda texten som kommer när man har anmält ett inlägg och det ser du under inlägget. Om du hittar ett inlägg som bryter mot en regel så kan du anmäla det och skriva vilken regel det bryter mot så får du se texten. Anmäl inte i onödan. Redigerat 3 Augusti 2006 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Men om regelbrytaren ser att att hans\hennes inlägg har anmälts, så komemr denne att ändra den, vilket betyder att ingen tillsägelse\varning kommer att utdelas? Redigerat 20 Augusti 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vad e den röda knappen för nåt? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag blev varnad när jag anmälde så jag kommer inte anmäla. och tråden blev låst samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.