Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 122
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Om jag möter en mark- eller stenpokémon när jag har min Raichu anävder jag Surf och då brukar Raichu vara snabbare än sin motståndare, vilket är en stor fördel.

Skrivet

Om jag möter en mark- eller stenpokémon när jag har min Raichu anävder jag Surf och då brukar Raichu vara snabbare än sin motståndare, vilket är en stor fördel.

Ja det kan man säga eftersom att vatten är effektivt mot sten,men en fråga bara i vilkn lvl/hur kunde du lära han "surf"??
Skrivet

Man kan få han att lära sig det på pokémon stadium.
Skrivet

Ha! Det här är jättebra för mig att kolla, ska börja om med röd eller gul snart. :)

Mina favoriter är Fearow och Sandslash! Lite otippat kanske men tillsammans kompletterar dom varandra väldigt bra. Dessutom känns det gött att Fearow lär sig Mirror Move så snabbt ^^

Skrivet

fearow tyckte jag också i början värkade cool. nu är han lika cool som en magikarp i lvl. 5 :zzz:

desutom är mirrow move inte så bra. typ en charizard använder flamethrower.

fearow använder mirrow move.

charizard skadas knappt ett skit.

Skrivet

fearow tyckte jag också i början värkade cool. nu är han lika cool som en magikarp i lvl. 5 :zzz:

En Gyarados använder Thunder/Thunderbolt, Gengar använder Psychic, Dragonite använder Blizzard, Ninetales använder Dig, Dragonite använder Twister/Dragonbreath, Gengar använder Shadow Ball (kanske int emot Fearrow direkt^)...
Skrivet

thunder/thunderbolt, blizzard och psychic. du tror inte fearow dör av det va?
Skrivet

Nej...

Så vida det inte blir Critical Hit eller användaren har högre level.

• Skapa ny...