Dave37 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 1. missing no. kan inte möta lugia. 2. missing no. kan inte lära sig alla attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Om jag möter en mark- eller stenpokémon när jag har min Raichu anävder jag Surf och då brukar Raichu vara snabbare än sin motståndare, vilket är en stor fördel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Om jag möter en mark- eller stenpokémon när jag har min Raichu anävder jag Surf och då brukar Raichu vara snabbare än sin motståndare, vilket är en stor fördel. Ja det kan man säga eftersom att vatten är effektivt mot sten,men en fråga bara i vilkn lvl/hur kunde du lära han "surf"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Om jag möter en mark- eller stenpokémon när jag har min Raichu anävder jag Surf och då brukar Raichu vara snabbare än sin motståndare, vilket är en stor fördel. Man kan få han att lära sig det på pokémon stadium. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Ok åter till ämnet da! Min nya favorit är Blastoise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Min är Quilava!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ha! Det här är jättebra för mig att kolla, ska börja om med röd eller gul snart. :) Mina favoriter är Fearow och Sandslash! Lite otippat kanske men tillsammans kompletterar dom varandra väldigt bra. Dessutom känns det gött att Fearow lär sig Mirror Move så snabbt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 fearow tyckte jag också i början värkade cool. nu är han lika cool som en magikarp i lvl. 5 :zzz: desutom är mirrow move inte så bra. typ en charizard använder flamethrower. fearow använder mirrow move. charizard skadas knappt ett skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 fearow tyckte jag också i början värkade cool. nu är han lika cool som en magikarp i lvl. 5 :zzz: desutom är mirrow move inte så bra. typ en charizard använder flamethrower. fearow använder mirrow move. charizard skadas knappt ett skit. En Gyarados använder Thunder/Thunderbolt, Gengar använder Psychic, Dragonite använder Blizzard, Ninetales använder Dig, Dragonite använder Twister/Dragonbreath, Gengar använder Shadow Ball (kanske int emot Fearrow direkt^)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 1. missing no. kan inte möta lugia. 2. missing no. kan inte lära sig alla attacker. Men spela roll det där med Lugia var ju bara ett exempel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 fearow tyckte jag också i början värkade cool. nu är han lika cool som en magikarp i lvl. 5 :zzz: desutom är mirrow move inte så bra. typ en charizard använder flamethrower. fearow använder mirrow move. charizard skadas knappt ett skit. thunder/thunderbolt, blizzard och psychic. du tror inte fearow dör av det va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 fearow tyckte jag också i början värkade cool. nu är han lika cool som en magikarp i lvl. 5 :zzz: desutom är mirrow move inte så bra. typ en charizard använder flamethrower. fearow använder mirrow move. charizard skadas knappt ett skit. Nej...Så vida det inte blir Critical Hit eller användaren har högre level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg