Slasktratt Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Wörld of Wörcröft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 gör gör en topp 3 då =) 1. The Punisher 2. NFS: MW 3. Mafia :wub: *host* tycker du ja *host igen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Illern Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Typ en av dom vanligaste frågerna kanske? Iallafall, top 3: 1.Tibia (spelat det sen -98, dock slutat sen ett tag tillbaka, men fortfarande nr1.) 2.C&C Generals (egentligen alla C&C spelen, men detta är det bästa enligt mig.) 3.Doom 1 och 2 (gamla spel, men två av dom roligaste spelen jag spelat.) Skulle knappast tro att många håller med mig om nr3, men va ruggit kul o sitta när man va mindre och skjuta allt psykat som rörde sig :P Piiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Reisdent evil 2 Och survivior Och det bästa spelet som finns (För mig alltså) SWAT4!! Det äger **** Mkt :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Typ en av dom vanligaste frågerna kanske? Iallafall, top 3: 1.Tibia (spelat det sen -98, dock slutat sen ett tag tillbaka, men fortfarande nr1.) 2.C&C Generals (egentligen alla C&C spelen, men detta är det bästa enligt mig.) 3.Doom 1 och 2 (gamla spel, men två av dom roligaste spelen jag spelat.) Skulle knappast tro att många håller med mig om nr3, men va ruggit kul o sitta när man va mindre och skjuta allt psykat som rörde sig :P Piiz. Doom 2 är ju en riktigt skön klassiker ;) Ska nog köpa doom 3 snart Favvospel:WarRock nu för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vertex09 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Alla advance wars spelaen är underbara, sen är även Age of empires 2 jätte bra :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 cs är bäst så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 jag gillar Prey & Robot arena 2 också kul, mycket bättre än den på blip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Skulle allt vilja säga att jag gillar Elder scrolls spelen :D Kanske inte mest men gillar dem grovt! SideNote: World Of Warcraft (eller WOW om ni vill kalla det så) suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 the sims 2 e kul men kanske inte mitt favorit spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 the sims 2 e kul men kanske inte mitt favorit spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.