Hoppa till innehåll

Saddam Hussein


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Så du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra?

 

Dem tror ju så om Muhammed så jag har rätt och tro att du skulle tycka att den skulle dö om den döda dina föräldrar. Tycker du inte t.ex. Dem som planera kapningen mot World Trade Center borde dö?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.

 

det är jag helt övertygad om att alla på planet ville när det blev kapat.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.

 

Mm. Men sen finns det idioter som förstörde folks liv. Pajjade 2byggnader som var högst i världen. Där fanns det massor av folk också. Folk dog på gatorna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.

 

Japp, och vem bär ansvaret för det? Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad som hände 9/11. Många konspirationsteorier men det förekommer ju alltid, men några är väldigt intressant och det är många frågor som inte är besvarade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sade det innan och jag säger det igen: Den som blir dömd till dödstraff dödar sig själv ingen annan har dödat honom, det var hans eget val.

 

Får man välja domen själv?

 

Hur går det då med oskyldigt dömda? Ditt argument menar att alla som blir dömda faktiskt är skyldiga och i alla fall är det ju inte så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som händer med dem oskyldiga är att dem dör. Men det är inget man ska vara stollt över. Nej absolut inte. Då får man hitta den riktiga mördaren och straffa honom. Men ja om man ska döma nångon till dödsstraff så tycker jag att man ska vara 100% säker på att det är rätt person.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som händer med dem oskyldiga är att dem dör. Men det är inget man ska vara stollt över. Nej absolut inte. Då får man hitta den riktiga mördaren och straffa honom. Men ja om man ska döma nångon till dödsstraff så tycker jag att man ska vara 100% säker på att det är rätt person.....

 

Men uppenbarligen så går det aldrig att vara 100% säker då oskyldiga har blivit dömda.

 

Och är det så att en oskyldig blir dömd och blir avrättad då borde det alltså betyda (enligt mångas resonemang) att den som avrättade den oskyldigt dömda borde få dödsstraff.

 

Låter inte så vettigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...