killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 ...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Så hände xakt lika dant med mitt ps2 men mitt började lagga skitmkt hela tiden! jag har glömt hur mkt det kostade men kanske 500 spänn eller något.. mitt var så himla fördärvat [ jag köpte det begangnat] så att jag fick ett nytt av den spel affären ! men sedan kom det fram att den spelkonsolen jag har nu [PS2] va begangnad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag hade 3 stora playstation men alla gick sönder och nu har jag den med slim och den gick alldrig sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Den heter slim inte "den med slim"! Den kanske inte HAR gått sönder men den kan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 jag har haft 3 stora playstation2 och dom gick sönder nu har jag den mini playstation2 den gick inte sönder+jag har chippat den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 JA men gick dem andra sönder direkt eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men annars kan ju CD läsaren vara sönder.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Detta brukar hända mig när jag ska köra Crash Nitro Kart.. står bara Reading Disc!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ja, det är nog den. För man kan sätta på Ps2:et men inte spela eller kolla på film. MEn jag har iaf ett nytt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 För mig låter det så i början men sen så e den helt tyst men prova som någon sa att fukta ett papper och sen kör igen för det hände mig en gång men sen så gjorde jag så och det funkade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det har hänt mig också. Men det slutade att hacka efter typ 15 minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Försök med att sätta in skivan så snabbt som möjligt efter att ha satt igång konsollen. Sätter du igång konsollen ocg väntar för länge med skivan blir det svårt för enheten att läsa den. Om inte det funkar så borde du blåsa på undersidan av skivan för att få bort smuts och damm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg