Saradominwarlor Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 carmen(gympa),smiskar barnen i röven elr vad man nu vill kalla det och vi har haft basket hela j*vla terminen!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Håkan (NO) sulade min mp3 i en låda (hårt).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 det är en vikarier som heter ann ruter det var den värsta skoldagen i mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Våran hemkunskapslärare är helt konstig. Det räcker att man ska hämta nån ingrediens, då börjar hon flippa o gapa: "NI KAN INTE LÄMNA KÖKEN, blablabla" Och en annan gång var det en som lämnade sitt kök, och kom till mitt för att låna ett dl mått och då blev hon så arg att hon kastade en kokbok i huvudet på han. Och en annan gång delade hon ut papper till oss, så viskade en kompis en sak och då sparkade hon han jättehårt på smalbenet så att han inte kunde gå riktigt på 2 månader. Men hon blev polisanmäld för det. Det är även så att vi har 2 hemkunskaps grupper. Den ena gruppen har en trevlig lärare, och dom får garanterat VG. Vi får kämpa dubbelt så hårt för att uppnå G. Helskumt. Jag har några till konstiga lärare, men det är hon som man hatar mest. Alla hatar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Våran hemkunskapslärare är helt konstig. Det räcker att man ska hämta nån ingrediens, då börjar hon flippa o gapa: "NI KAN INTE LÄMNA KÖKEN, blablabla" Och en annan gång var det en som lämnade sitt kök, och kom till mitt för att låna ett dl mått och då blev hon så arg att hon kastade en kokbok i huvudet på han. Och en annan gång delade hon ut papper till oss, så viskade en kompis en sak och då sparkade hon han jättehårt på smalbenet så att han inte kunde gå riktigt på 2 månader. Men hon blev polisanmäld för det. Det är även så att vi har 2 hemkunskaps grupper. Den ena gruppen har en trevlig lärare, och dom får garanterat VG. Vi får kämpa dubbelt så hårt för att uppnå G. Helskumt. Jag har några till konstiga lärare, men det är hon som man hatar mest. Alla hatar henne. vi hade likadant på högstadiet jag var i den "snälla" gruppen :Phar ingen dålig lärare men min mattelärare som för övrigt är min klassföreståndare har såna torra skämt som tex: det ska vara klart även i regn :P sitter du fast på det talet men då får vi väl dra loss dig då xd och han använder gärna ordet fiffigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nizze0620 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 min värsta lärare är Elisabete hon har jag i tyska och hon är också min klassföreståndare hon kan bli sur över det minsta lilla :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Engelska läraren jag har i år är helt hopplös, hon e nästan alltid grining och tråkig blir jätte fort arg och man lär sig inget alls under hennes lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Min Hemkunskaps lärare,om vi har 30 sekunder kvar av lektionen så får vi sitta kvar tysta och vänta på att få gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Våran syslödslärare är hemsk! Om man räcker upp handen i typ 20 minuter och hon säger att hon ska komma så är det lika bra att göra något annat. Hon tar hennes favoriter vilket är alla tjejer först och hon försäkrar sig om att ingen av dem behöver hjälp tills hon kommer till en med hennes stinkande andedräkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 en som heter lotta.. när hon är glad är hon riktigt glad när hon är sur så ser hon (det är sant) som en tomat och skriker som en galning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) franska läraren,när tyskaeleverna slutar prik 2 så måste hon vänta till 5 över bara för det står på schemat skit jobbigt när man ska åka buss,och så favoritiserar hon dom bästa i klassen(3 tjejer och 3killar)och så är hon senil och glömmer att jag gjort läxan vi ska ha göra Redigerat 5 December 2006 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) det e nog träslöjdsläraren dalle dalle=supermario han får damp när någon säger de till honom hihi Håkan (NO) sulade min mp3 i en låda (hårt).... supermario tog också min mp3 Redigerat 23 December 2006 av KillZone95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.