Dimnest Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag stör, mig också på den där regeln. Den suger jag gjorde en ämne men dom trodde att det var en tävling.......! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnezium Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag orkade inte ens bry mig om att läsa alla fuska.se reglerna när jag reggade mig, särskillt när jag såg hur otroligt lång listan var så fattade jag att jag antagligen skulle somna halvägs i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Wow vilken intressant omröstning då. Nej i det fallet tycker jag n omröstning är ganska värdelös, men det är ju samtidigt bara åsikter så man kan ju inte ha någon diskussion om det. Därför tycker jag man borde kunna starta det som en vanlig tråd. Det är egentligen en liten löjlig regel, varför ska man behöva ha varit tillräckligt aktiv (samlat in FM) för att kunna göra en omröstning? Det är väl bara ge varningar till de som inte kan göra relevanta omröstningar. Du missade kanske lite där. 1.13 är, faktiskt, mest anknyten till typ omröstningar som: "Skriv 1 och du gillar björnbärssaft, skriv 2 om du inte gillar björnbärssaft och skriv 3 om du vet om du gillar björnbärssaft." Sen får vi svar där det står, "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1", "1". You name it. IceClutch: Stämmer. Det gjorde jag inte heller när jag reggade mig. Har inte ens läst igenom alla men jag kan dom ändå. Otroligt. Det kommer efter ett tag. ;) 1, by the way. Redigerat 8 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag orkade inte ens bry mig om att läsa alla fuska.se reglerna när jag reggade mig, särskillt när jag såg hur otroligt lång listan var så fattade jag att jag antagligen skulle somna halvägs i texten. Det är just det som är felet, det är medlemmars skyldighet att läsa igenom reglerna. Har man inte ens läst dem kan man aldrig klaga på om man blir varnad. Jag tror fuska skulle bli mycket trevligare och roligare om alla tog sig tiden att läsa igenom alla ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Det är därför jag vill att när man registerar sig så ska det stå frågor om vissa regler. Det ska slumpas in nya frågor varje gång man registrerar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Men ärligt talat vem orkar läsa igenom alla regler på alla olika ställen där man registrerar sig. Forum har nästan alltid samma regler och det är alltid nästan hur mycket som helst att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål... Det hade blitt många såna trådar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Men ärligt talat vem orkar läsa igenom alla regler på alla olika ställen där man registrerar sig. Forum har nästan alltid samma regler och det är alltid nästan hur mycket som helst att läsa. Selene du är så vis. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag läste igenom de :) !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Japp, ganska jobbigt! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Men ärligt talat vem orkar läsa igenom alla regler på alla olika ställen där man registrerar sig. Forum har nästan alltid samma regler och det är alltid nästan hur mycket som helst att läsa. Jag orkade läsa bland dem som orkade. Dessutom så leder det till tryggare forum om alla läser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ja hatar också den regen Kabby!!!! ta bort den!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.