Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 På den tiden hörde jag till Eliten :D Men sen så fick vi virus sen dess har jah inte vart inne där :( Nej det var du inte... Det har funnits en eliteskara i chatten och det var våra tappra grabbar från Julen -04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Admin klagar på att vi måste bli fler i chatten, Eepaahj har en ava med texten "in i chatten", förvänta er inget om ni inte själva är lite sjysta. Nu sa du indirekt att jag inte var hyvens. Döh, hoppas du känner dig dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag visste att du är NesseN, och nej jag mår ej dåligt. :D Kanske mår lite dåligt, men det är för att jag är trött ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 är inne ibland och blir typ aldrig dåligt behandlad numera... det är mest när man är ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Hur aktiv ska man vara för att bli "Elite chattare"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 typ.. vara inne där minst 8h per dag och skriva ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Som vi tuffingar B) Jag och noname. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Är ni inne 8 timmar per dag och skriver? minst? :S omg... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Skitkul att sitta och mirca som Basshunter. Och ha bnc och allt. Let's hårdbanna OOIE! >: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag satt inne på chatten dygnet runt då(asså jag kanske var iväg ibland men jag menar att jag stängde aldrig ner chatten, var alltid inloggad)! Chattade alltid när jag var vid datorn! Jag vet inte kanske om jag hörde till eliten men jag var respekterad iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag visste att du är NesseN, och nej jag mår ej dåligt. :D Kanske mår lite dåligt, men det är för att jag är trött ^^ Vem har sagt det? @Filiandor, nej ingen tycker om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag tycker om Filiandor, så du ska sluta ljuga citrusfrukt. Fult att ljuga :) Du ska va snel pojke :> Vem har sagt vad? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.