Hedman Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Colt Med en Deagle redo att användas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Colten vad annars xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Micken. Skricka åt folk och förnedra dem... (vara omogen, kortsagt...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 pumphagel Mac 10 Deagle usp AWM HE Uddavapen.org? : d hahah HE? Pumphagel? du e rolig du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 pumphagel Mac 10 Deagle usp AWM HE Scout vad dårå? HE har jag svurit många gånger över för att jag inte haft med mig och tackat av samma anledning (när jag haft den med då) pumphagel är det vapen som tar mest i spelet i en träff så och folk blir så sura när man pumpar dom i ryggen eller dylikt :P Mac10 = bästa run HS vapnet som finns :P men stå inte still och skjut med den. AWM är väl inget udda vapen? även scout ska stå i listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kewla13 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 COLT och DEAGLE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) pumphagel Mac 10 Deagle usp AWM HE Scout Meh ! :P E inte Mp5, rush hs vapen? Redigerat 1 November 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 pumphagel Mac 10 Deagle usp AWM HE Scout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Colt och Awp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 scheisse. alla gillar typ colt deagle å awp lol vissa ak:n med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 colt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 På deathmatch är det awp men vanligt är det colt/ak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg