agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Kolla om någon kan lära sig de..annars är det en bugg. Nu kanske jag vet,mina kompisar säger att det finns mer HM än 7 som man måste ha får att cuta såna träd vid pokeligan och använda för att komma till ett ställe där ALLA pokemon i ALLA levlar finns,finns det så är det en mt.. Redigerat 2 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Mt=Move Tutor.Vet ni inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vad menas med Move tutor? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Move Tutor är gubbar som man hittar någonstans,det finns 3 sådana människor,de lär dina pokemon attacker utan att du får den i TM,du kan välja vem i ditt party som ska få den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) vilka gubbar är det? och vad för slags attacker är MT01, MT02 och MT03? Redigerat 2 November 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det finns gubbar som lär din Pokemon.Det är en Move Tutor.Det fungerar ungefär som TM men man lär sig attackerna från dom.Jag vet inte vad det är för attacker för jag har inte dom spelen. (förklarar lite bättre). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Är inte MT de attackerna som t.ex surf, cut och sådana attacker som man får för att kunna komma vidare på olika ställen i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Är inte MT de attackerna som t.ex surf, cut och sådana attacker som man får för att kunna komma vidare på olika ställen i spelet. Nej, det är HM du snackar om. Mt:en är följande: Ice Beam, Thunder Bolt, Flamethrower MT01: Flamethrower MT02: Thunderbolt MT03: Ice Beam Dessvärre är dessa bara till Pokémon Crystal. Redigerat 3 November 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Bra,då va den gåtan löst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 men VAR får man dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 men VAR får man dom? Vilka MT eller, menar du HM TM?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag menar MT såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg