KalphiteQ Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 för för .. jag vill helst leva vidare men om jag va tvungen att välja nått så för mina vänner OCH för min familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Några speciellt utvalda och min familj. Svårt att säga när det verkligen kommer till saken egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Vet inte. Tror sådant här är jävligt svårt att "bestämma", när det väl kommer till kritan och det är dags att dö, så är det en helt annan sak. Men, min familj kanske. Tycker som Guggo. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 För min familj. Resten är inte värt att dö för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 För min familj för min släkt. Och jag är redo att dö för det jag tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 skulle nog aldrig dö för min kärlek längre då jag är så j*vla trött på tjejer <_< (mitt ex var helt dumt i huvet mm) men min familj eller min kompisar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Jag är f*n reda för att dö för nästan allting (inte för att mitt liv suger då då). Jag skulle dö för min familj, först och främst. Och om jag var tvungen att dö för att världen skulle räddas från total förstörelse, så skulle jag göra det. Jag skulle också offra mitt liv för att rädda någon annans, såvida inte personen ifråga är en mördare eller liknande. Och kanske inte heller om personen var 85 år gammal. Då har han ju levt sitt liv, och enligt mig så har jag då större rätt att leva. Men annars så skulle jag offra mig. Redigerat 3 November 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Ingen. Har ingen att dö för. Tänk på dig själv för det första. Redigerat 2 November 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Choklad!!! Nä, Seriöst så vet jag inte. Svår fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Några speciellt utvalda och min familj. Svårt att säga när det verkligen kommer till saken egentligen. exactly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det är en svår fråga eftersom ingen vet hur man reagerar i en riktig "på-liv-och-död-situation" men om jag bara skulle spekulera fritt så skulle jag nog kunna säga att jag skulle kunna offra mitt liv för sådana som står mig väldigt nära, t.ex mina föräldrar, min lillebror, mina morföräldrar och två av mina väldigt nära vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 oj,oj,oj vilken lätt fråga..jag gjorde en uppsats till något liknande..ni kan läasa den om ni vill. Posta ja och jag kopiera min uppsats hit. Men vad jag skulle vara redo att dö för är när jag inte har drömmar och mål längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.