agiyr Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Ja,jag tycker att det skulle vara kult med mer ranker.För om några år kommer ju alla ha den ranken,de som blev medlemmar vid 15-åldern kanske läggger av med fuska innan de blir "cooling".Men är man vid min ålder när man blir medlem så kommer man ju bli "cooling" innan man lägger av även om man går upp en rank var nionde månad!Så jag vill att det ska finnas mer ranker,men jag vet inte vad,"Uber cooling" och "Elite cooling" passar ju inte så bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Finns redan #10 Legend & #11 Hedersmedlem! :) Edit: http://www.fuska.se/forum/Finns_Det_Fler_R...ngl-t62654.html Redigerat 1 November 2006 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 men risken är väl rätt stor att bli avstängd innan dess.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 men risken är väl rätt stor att bli avstängd innan dess.... Det beror på hur man är, men jo, risken är nog ganska stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Nej, inte om man följer reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 men vem orkar följa alla regler hela j*vla tiden då? visst, man ska det men det e inte många som aldrig har fått en muntlig varning ens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Eftersom att ingen har rank #10 ens (förutom admin) än så behövs det nog inga mer ranker än på ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag följer reglerna, får aldrig en varning gör ganska många inlägg per dag och har varit medlem sedan 2004 nu och jag lär aldrig ha en chans att nå 10 eller 11 rank eftersom man knappt får ngt för att göra ett inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Jag var inte så bra på att följa reglerna förut.Jag fick mina 2 varningar när jag var 2#medlem,och sedan dess har jag inte ens fått en tillsägelse.Efftersom att jag är rätt ny i fuska kan man tycka att det är dåligt at vara Mini fuskare med 2 varningar.Men om jag blir hedersmedlem och har 2 är det itne så farligt,jag menar.Kolla på Xade.Inte en ända varning och är cooling.Förrut skrev jag ganska mycket.De är många som har samma rank som jag och har varit medlem 2 år mer.Jag hoppas att det kommer mer ranker effter de,men i så fall ska ju admins "blå prickar" bli era då det är konstigt om det finns en 12:fte och anmin bara har 12 . Redigerat 19 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det finns som som sagt tillräckligt med ranker och det var faktiskt det som tråden handlade om och inte hur många varningar man har. Tråd besvarad, urspårad samt låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg