Hoppa till innehåll

Förslag!


agiyr

Rekommendera inlägg

Ja,jag tycker att det skulle vara kult med mer ranker.För om några år kommer ju alla ha den ranken,de som blev medlemmar vid 15-åldern kanske läggger av med fuska innan de blir "cooling".Men är man vid min ålder när man blir medlem så kommer man ju bli "cooling" innan man lägger av även om man går upp en rank var nionde månad!Så jag vill att det ska finnas mer ranker,men jag vet inte vad,"Uber cooling" och "Elite cooling" passar ju inte så bra!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Jag följer reglerna, får aldrig en varning gör ganska många inlägg per dag och har varit medlem sedan 2004 nu och jag lär aldrig ha en chans att nå 10 eller 11 rank eftersom man knappt får ngt för att göra ett inlägg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var inte så bra på att följa reglerna förut.Jag fick mina 2 varningar när jag var 2#medlem,och sedan dess har jag inte ens fått en tillsägelse.Efftersom att jag är rätt ny i fuska kan man tycka att det är dåligt at vara Mini fuskare med 2 varningar.Men om jag blir hedersmedlem och har 2 är det itne så farligt,jag menar.Kolla på Xade.Inte en ända varning och är cooling.Förrut skrev jag ganska mycket.De är många som har samma rank som jag och har varit medlem 2 år mer.Jag hoppas att det kommer mer ranker effter de,men i så fall ska ju admins "blå prickar" bli era då det är konstigt om det finns en 12:fte och anmin bara har 12 .

Redigerat av agiyr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...