ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, över hälften av sidans medlemmar har ju inte postat mer än ett par inlägg. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, om ni tröttnat på de andra forumen så slå mig en signal så tar jag in er i Bondgården. Nu låter vi denna tråd dö tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 @DonkeN, hur vet du att jag är inne hela dagen, och dessutom så kan det ändå bli mer aktivt? Ska jag rita en karta till dig så du hittar extralänken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 vissa tycker nog det är tråkigt när det nästan är ingen inne så om det är fler som är inne så slipper det bli så & alla blir glada ^_^ & om ingen är inne så slutar ju vissa medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det brukar alltid vara 20-30 andra medlemmar inne när jag är online. Ända gången man är helt själv på sidan är väl på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 när jag är inne så är det bara 1-10st :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 när jag är inne så är det bara 1-10st :( Just nu är det ungefär 31 medlemmar inloggade, så du överdriver lite. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 äntligen................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jämfört med andra spel forum är fuska inte dött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Fuska.se är en död sida? Ånej. Fuska är inte dött, mycket annat är dött men fuska är så levande som det kan vara. Aldrig har fuska varit så bra som det är nu, aldrig har det varit mer perfekt. Vi ska vara glada, tacksamma att denna sida finns. Det finns så många spel där ute som är för svåra, för många gåtor som inte är lösta, för många sanningar som aldrig kommer fram. Ånej, fuska är inte dött, fuska har kraften och viljan att leva vidare, och det kommer det även göra. I många år till ska vi se fuska stiga och stiga, att en dag bli det största och bästa som gjorts. Fuska kommer aldrig dö ut så länge det finns folk som skriver kvar här, dessa vill jag tacka, dessa personer är hjältar. Ni vet vilka ni är. Ni är bäst! En vis man sa en gång till mig: "Anders, du kan klara det här, du kan besegra honom." Men det gjorde jag inte, jag dog inombords. Aldrig har spel varit så förnedrande förrut. Men då såg jag ljuset, ljuset från hans datorskärm. Namnen, skratten, texterna som lös upp från fuska.se Aldrig har jag sett så klart förrut. Jag bestämde mig för att gå med. Fuska har haft sida bra och dåliga dagar, men alltid har glöden, hoppen och vänskapen levit vidare. Vi har förlorat hjältar som Soffan, 0014, Kexx3 och Joy, men det finns även nya hjältar. Hjältar som säkrar får framtid, fuskas framtid. Jag lämnade själv sidan ett tag, begav mig till den mörka verkligheten. Men det kom en dag då jag hade chansen att återvända. Chansen att vara med om allt här. Jag tog chansen, jag är här igen. Jag ska kämpa för att fuska ska vara den sida den förtjänar att vara. Det här jag skrivit nu må vara struntprat, eller inte, jag bryr mig inte. Jag vill bara att ni medlemmar ska förstå att vi måste kämpa, vi kan aldrig ge upp. Jag må heta Champion, men vilka är mästarna? Det är ni, moderatorerna och admin, utan er är fuska ingenting. Ingenting. Fuska.se kommer leva för alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jämfört med andra spel forum är fuska inte dött... Ja, för på spelforum ska det finnas folk som spelar spel, inte sitter på forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag tycker fuska.se blir mindre och mindre spelforum och mer och community... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.