Filiandor Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Har nån av er sett filmen borat eller ska se den??? Undrar ifall den är bra. Borat Trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Har nån av er sett filmen borat eller ska se den??? Undrar ifall den är bra. Borat Trailer! Jag har inte sett den, men har hört att den ska vara väldigt rolig. Några kompisar ska gå och se den, hade gärna hängt med om jag inte varit upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag har sett den, var inte så j*vla rolig som folk säger men rolig var den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag ska se den någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Klart att jag ska se den :D har alltid gillat Borat/Ali G :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag vill självklart se den. Verkar vara sjukt rolig! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Mmm, den verkar vara bra. Jag ska troligvis de den om några polare hänger med, eller så kanske jag går på Jackass: Number Two istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har set den, det var en av det bästa filmer jag set!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Den är svinbra. Absolut att rekommendera. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Nu har jag faktist vart och tittat på den på bio. Den var ganska rolig. Det var mer en film med ett fåtal riktigt roliga scener istället för en film man sitter och små ler och skrattar hela tiden. Jag skrattade nästan så jag grät vid två tillfällen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 älskar den filmen xD helt klart en av dom bästa komedierna jag sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Borat är banne mig en av de absolut roligaste filmerna jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.