Mezox Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Det är rätt, men det måste ta sin tid. Jag vet inte om det blir bättre och bättre nu, men jag kan lungt säga att det är bättre nu än för 100 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Sant, sant. Det var mycket värre förut. Men det återstår mycket innan allt är helt löst. Det finns ju inget land, tror jag, som har 100% jämdställdhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 nä men väldigt nära på invandrar fientlighet mm. skam för vårt land att dom ens finns. Någon sa att Sverigedemokraterna sa så här en gång.Vi är inte rasister eller nazister, vi vill bara få ut invandrare. Dem vill inte tillåta något från en annan kultur helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Nu har jag inte läst igenom alla inlägg. Ärligt talat har jag bara läst första inlägget. Men jag tycker så här, kvinnor ska väl ha samma lön som män om de presterar lika mycket arbete som dem. Men om de har samma lön som män ska de inte behandlas annurlunda än dem heller. Det ska inte vara lättare för en kvinna med samma lön som med en man med samma lön. Men så tänker jag på de muslimska länderna där deras religon inte tillåter kvinnor att visa sitt ansikte då de är gifte eller något. Så sverige har ganska bra jämstäldhet tycker jag. Men jag är bara 14 år så vad vet jag ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.