Hoppa till innehåll

Ganska Desperat På Pengar På Wow


Gäst Tomatketchup
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Jag har ett problem,och jag har ganska ekonomiska problem.Ni ser,jagh äger bara 5 silver,men jag fightas jättemycket.Det är bara det att allting ska kosta så mycket.Jag hade 2 guld på level 20.När jag köpt alla magierna,OMG,bara 5 silver kvar.Jag fick senare 50 silver.Jag lugnade ner mig.Sen så visar det sig att jag flygit för 20 silver och köpt equipment för 30.Jag fixade pengar igen.Hände samma sak.Och sen har detta hänt upprepade gånger.Så jag behöver ett sätt att skaffa mycket pengar(ca 80 silver,kanske 90,ett guld,2 guld,375 guld osv) för en level 20 Mage.

 

Och om ni har något tips på hur man sparar,säg till.

 

-----Olsson korvar,billigt och äcklig som in i [censur]-----

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

*eherm* Mages använder magier *host*

Jag måste köpa nya magier för att överleva *cough*

 

köp bara nya saker om du har råd med det, jag köper alla magier som jag kan.

 

sedan kan du fråga om dina kompisar kan donera lite, jag fick 1g av en kompis & en Blå Off-hand av en annan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

*eherm* Mages använder magier *host*

Jag måste köpa nya magier för att överleva *cough*

 

Alla mina vänner är snåla,speciellt en kille som heter Zozzor på level 28."jag har bara 50 guld"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör såhär:

 

Skapa en ny karaktär på samma realm. Gör några quests så att karaktären blir runt lvl 5. Spring till närmsta brevlåda och parkera gubben där. Nu skickar du en bestämnd summa (ex hälften av allt du tjänar) till den här karaktären. På detta vis så blir du inte frestad att slösa bort det, och du kommer ha råd med det är ego-masserade riddjuret på lvl 40. När du stöter på något du verkligen behöver så skickar du precis så mycket pengar som du behöver till din main från din nya gubbe.

 

OBS ! Glöm inte att logga in med din nya gubbe och hämta ut pengarna ibland. De försvinner efter 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Grinda, totalt tankebefriat men det aboslut säkraste sättet att dra in en trevlig summa pengar om dan. Jag grinda ihop 100g till mitt mount på en vecka.

 

2. Questa, bara questa på så rullar silvret in, kanske lite guld också.

 

3. Tänk på vad du köper, komemr ud verkligen använda den där frostbolten du just pröjsade 20 silver för. Speciellt armor och skit ska du akta dig för, köp inget som du ABSOLUT inte behöver.

 

4. Köp och sälj på Ah. Genom att köpa vid rätt tillfälle och sen sälja dyrare kan man tjäna snuskigt med pengar. jag tror jag drog in 10 guld över en helg på att köpa och sälja runecloth.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...