Hoppa till innehåll

Kan Man Köpa Lvl?


Dalman

Rekommendera inlägg

Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på?

 

Kan ni nämna nån säker sida där an både kan köpa guld och lvl-up säkert? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När du köper guld så betalar du via kort och får det i ingame mail.

När du köper "powerleveling" så ger du ut ditt acc och password, och låter en kinesisk spelare (som lever på det) levla din karaktär.

Båda är olagliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara så dumt... Jag skulle tro att man förlorar den där speciella WoW-känslan som man får när man lirar. Tänk dig varje gång man stolt skrivit DING! i guildchatten när man gått upp i lvl. Det är en stor känsla, så pass stor att man inte FÅR gå miste om den.

 

Min filosofi om man köper "powerlvling" är: Du tröttnar snabbare på spelet, främst för att när du kör BG är du bara en liten n00b som är i vägen. Man kommer inte kunna joina en guild för att man är så n00big (eller jo, en low lvl guild och din egen med dig själv i).

Att få bättre skills är en otroligt stor del av vad WoW går ut på! man kan inte köpa det, det kan endast växa inom en själv.

 

så...Om du vill vara en n00b och är n00b. köp pwerlvling. Vill du tröttna på spelet i allt för snabb takt, köp guld.

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har helt rätt där. Blir kanske inte så jätte glad när jag levlar, nästa level blir det mount på min gnome och då blir jag någ glad. Blev skit glad när jag fick min epic mount förra veckan (fast jag fick 200g av min kusin får att ha råd med den). :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är inget automatiskt som gör att du kommer till lv60 efter att du satt in dina 500kr. Du betalar, så ger du pass och account name, sen så levlar dem typ en lv60 på en vecka. Ju snabbare desto mer får man betala. Men det är alltid olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med hajen om att du tröttnar snabbare. Jag är inne på mitt fjärde time card och har fortfarande inte tröttnat, just för att jag gjort allt själv. Dessutom om du "ebayar" så kommer du inte kunna spelet. Dom där sextio levlarna är inte bara för skojs skull, man ska lära sig spelet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, man måste följa sin egna väg och utvekla sin gubbe. Inte så lätt och hantera en lv60 mage när man bara testat en till lv10-20.

Min polare undrade om han ville byta min warrior mot hans rogue, så frågade jag om jag skulle kunna testa. Jag kommer in, alla skills ligger huller om buller, jag känner inte till någon! Så det är bättre att man levlar själv och lär sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...