Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 orka powerlevla. hade en i guilden som powerlevla, gick uppfrån 35 till 42 på en dag, osv osv. han svarade aldrig på nåt man sa. en vecka senare var han 60 och då var han i en annan guild, och då var han inte "medvetslös" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det sköna med Wow är ju att levla upp sina gubbar från 1 till 60 och vara med när det magiska 60 dinget kommer. Då kan du känna dej stolt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 jag kände en kille om lvlade från lvl 9 till 60 på två veckor -.- han kom inte ihåg mig sen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 jag kände en kille om lvlade från lvl 9 till 60 på två veckor -.- han kom inte ihåg mig sen =) jag tog 60 på 19dagar och jag är inte bra på att levla. Så 14dagar playtime är inte så värst bra, många brukar ta sina lv60 på 11dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 asså, han var lvl 9, och två veckor senare var han lvl 60 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Men man ska inte tänka på sånt, man ska tänka på hur mycket man har spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Ja levlar segt fast jag spelar inte så mkt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Har han sagt att han ska köpa lvl? Eftersom ni säger att han är en noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Men man ska inte tänka på sånt, man ska tänka på hur mycket man har spelat. orka tänka på det? man tänker ju på hur kul man haft :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Har han sagt att han ska köpa lvl? Eftersom ni säger att han är en noob Det har aldrig jag sagt :visslar: Ger bara tips som gör så att folk kan se verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 varför köpte du spelet?? bara för att någon annan ska göra sakerna åt dig? tycker du det är roligt å vara 60lev och bara springa omkring å vänta på att nått händer? eller vill du bara vara stor för en enda gång??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Säger en sak: Skit i sånt....det är olagligt, tråkigt och det gör bara att det kommer fler "goldfarmers"... Själv brukar jag farma guld, men jag säljer det inte för riktiga pengar.... BLÄHÄ på dig för att du ens frågade om det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg