Fruktnystan Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Vad har ni för favoritböcker och favoritförfattare? Mina favoritböcker lär nog vara "Låt Den Rätte Komma In" av John Ajvide Lindqvist och "Varulvarna".Den sistnämde vet jag inte vem som skrivit,men den är typ från 1950-talet. Älskar också "Den Oändliga Historien". Favoritförfattarna är just John Ajvide Lindqvist och Dean R Koontz. DRK skriver fantastiska böcker. Redigerat 24 December 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jag gillar författaren till Harry Potter och Arvtagaren. Sedan så är författaren till Ondskan och lite andra böcker, inte heller så pjåkig. Christopher Paolini är en bra författare, för att vara så ung. Arvtagaren är inga dåliga böcker inte. :) J.K. Rowling är mest känd för Harry Potter serien, och den är grym. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Christopher Paolini (Arvtagaren-trilogin) J.K Rowling (Harry Potter-serien) J.R.R Rolkien (Sagan om Ringen-trilogin). Elisabeth Hand (Star Wars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Tolkien ftw. J.K Rowling ftl. Redigerat 21 December 2006 av ENGULBanaaAaAaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Eragon och Klanen Otori-böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Två nötcreame och en moviebox - Filip Hammar & Fredrik Vikingson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Bästa boken är ju lätt "Änglar och Demoner" och bästa författaren är nog Dan Brown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Harry potter-böckerna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Favorit författare är Dean Koontz bästa boken av honom (som jag hitills har läst) är Fales Memory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Harry potter böckerna tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jesper Ek är den bästa databoksförfattaren. Annars är det väl Sören Olsson & Anders Jakobsson som har skapat Emanuel-böckerna :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 (redigerat) Typ Dan Brown. Han skriver på ett väldigt fängslande sätt; nästan varje kapitel i hans böcker slutar med enerverande cliffhangers. Gillar också vissa av Stephen Kings böcker. Boklistan över bästa böcker: Tolkiens Sagan om Ringen Rowlings Harry Potter Någons Bored of the Rings. Vet inte vem författaren är, men boken är svinskön i alla fall :P. Sämsta (och på något sjukt sätt) därav roligaste parodin i bokform på länge. Redigerat 23 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.