Snake Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Satsa på prylar med strength, agility och stamina. :) Redigerat 29 December 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Seriöst.. Sluta säga att Warriors kommer suga.. Det kommer de inte. Men några kanske skulle försöka lära sig lite mer hur man spelar klassen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Alla är lika bra och lika mycket värda fast på olika sätt !!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag har en 60 warrior och blir pwnad av alla klasser förutom andra warriors som är sämre än mig =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag har en 60 warrior och blir pwnad av alla klasser förutom andra warriors som är sämre än mig =P Kan du länka mig din profil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag har en 60 warrior och blir pwnad av alla klasser förutom andra warriors som är sämre än mig =P Vad för profil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Till exempel CTprofiles. (klicka på texten :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har en 60 warrior och blir pwnad av alla klasser förutom andra warriors som är sämre än mig =P skulle också villja se din profil, Men iaf tror inte att Blizzard skulle nerfa warriors så mkt så dom blir så dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Warrior med rätt gear kan äga skiten ur allt förutom en shadow priest med samma tier / pvp gear (relativt alltså) Warriors med arms spec och såklart 2H kommer äga skiten ur allt som rör sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Warrior med rätt gear kan äga skiten ur allt förutom en shadow priest med samma tier / pvp gear (relativt alltså) Warriors med arms spec och såklart 2H kommer äga skiten ur allt som rör sig. Det gäller och ha pummel abilitin redo mot warlock och priest.Och ha berserker rage redo ;) Men ärligt, Shadow Priest är det ända jag fruktar nu och Warlock med Fel'Guard! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Warrior med rätt gear kan äga skiten ur allt förutom en shadow priest med samma tier / pvp gear (relativt alltså) Warriors med arms spec och såklart 2H kommer äga skiten ur allt som rör sig. Frost mages då? De är ändå warriors värsta fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Warrior med rätt gear kan äga skiten ur allt förutom en shadow priest med samma tier / pvp gear (relativt alltså) Warriors med arms spec och såklart 2H kommer äga skiten ur allt som rör sig. På Frostmages Så MÅSTE warrior få in berserker stance och charge, Och använda berserker rage. Annars blir dom utklassade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg