Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Att Gråta?

NossLoad

Rekommendera inlägg

Ja, som rubriken lyder... "Vad tycker du om att gråta?". Många människor tycker att gråta är töntigt. De flesta snälla tjejer kan tycka att det är coolt att gråta. Jag säger inte att killar inte kan tycka att det är coolt att gråta. Men som sagt, vad tycker ni och varför tycker ni det?

Jag tycker egentligen ingeting men om jag sa tycka något så tycker jag att det är coolt för det är en av kroppens reaktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något.

Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att gråta är att våga visa hur man känner, vilket är bra. Jag säger dock inte att man skall börja gråta vid minsta lilla tragedi men visst är det okej att gråta.

Indeed ! Folk som börjar gråta för minsta lilla har jag alltid haft lite svårt för, men om det finns en anledning så visst är det okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är töntigt att gråta. Men det är absolut inte coolt. Att tycka att det är coolt att gråta, eftersom att gråta är en kroppslig funktion, är som att tycka att det är coolt att bajsa.

Men i vissa fall kan det vara lite småfjolligt att gråta. Som nån nämnde att gråta när man får en skumgummiboll i huvudet, det är väl om något lite udda i alla fall. Men jag kan förstå att vissa (speciellt tjejer) kan tycka att det är tufft/modigt av killar att gråta. Att våga visa sina känslor öppet är liksom inte något alla (speciellt killar) gör så ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

klart om det händer nått som att ens föräldrar dog i en bilkrasch när du var i skolan är det klart att man skulle bli skit ledsen, men att få en skumgummiboll, det känns ju f*n inte.

det är en sak jag stör mig på, att många (då speciellt tjejer) är rädda för bollar, okej om de kommer en stor j*vla hård fotboll i huvudet, men tjejer kan ju inte stå i mål för dom flyttar sig ju f*n från bollen, varför speciellt tjejer är rädda för bollar vet vi inte, men det finns killar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är töntigt att gråta. Men det är absolut inte coolt. Att tycka att det är coolt att gråta, eftersom att gråta är en kroppslig funktion, är som att tycka att det är coolt att bajsa.

Men i vissa fall kan det vara lite småfjolligt att gråta. Som nån nämnde att gråta när man får en skumgummiboll i huvudet, det är väl om något lite udda i alla fall. Men jag kan förstå att vissa (speciellt tjejer) kan tycka att det är tufft/modigt av killar att gråta. Att våga visa sina känslor öppet är liksom inte något alla (speciellt killar) gör så ofta.

Det är coolt att bajsa. Det är det som skiljer oss män från kvinnor. För kvinnor bajsar aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej okej, var små trött när jag skrev det där om "coolt" att gråta. När jag läste det igen högt för mig själv så skrattade jag en lång stund efteråt.

Jag menade att det var "otöntigt" att gråta. Som nu, kommer inte på något fint ord att använda.

Behövde bara rätta mig så att inte fler lägger in onödiga kommentarer om att jag skrev "coolt".

klart om det händer nått som att ens föräldrar dog i en bilkrasch när du var i skolan är det klart att man skulle bli skit ledsen, men att få en skumgummiboll, det känns ju f*n inte.

det är en sak jag stör mig på, att många (då speciellt tjejer) är rädda för bollar, okej om de kommer en stor j*vla hård fotboll i huvudet, men tjejer kan ju inte stå i mål för dom flyttar sig ju f*n från bollen, varför speciellt tjejer är rädda för bollar vet vi inte, men det finns killar också.

Jag måste värkligen ta ett snack med dig på träningen om hur man beter sig här på fuska.se!

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...