Gäst svenomar Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Jeans, t-shirt (bandtröja, Ramones+Metallica, mest Ramones), tjocktröja (Klövsjö, KGB-Still Watching You eller Nightwish-Sometimes A Dream Turns Into A Dream). Om jag är ute har jag mössa på hösten/vintern och keps på våren/sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Svarta mjukisbyxor med grå t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jeans, Intersport strumpor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Fristads arbetsbyxor, nån T-shirt och en fristads jacka, det skönaste man kan ha(enligt mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jeans, nån fin t-shirt. eller lagets matchställ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Ingenting är ju jätte härligt :D Men om man måste så är ju mina LEE-jeans t-shirt och en tjock tröjja skönt på vintern iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Mina svarta jeans, piké-tröja med en valfri t-shirt innanför och sedan min varma sköna skinnjacka. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Svarta Stuprör, Bandtröja, Svart Hoody och Converse :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Svarta kläder :o Rave brallor som är svarta med spikar xD Hmm... Fingerlösa vantar.. Palestinasjal.. evil tröjor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Har ett par rätt schyssta blåsvarta Levisjeans, funkar perfekt ihop med en vit V-neck t-shirt och svart cardigan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Vita skor,lite halv säckiga Jeans lr mjukis byxor och en luvtröja,och en mössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Stora svarta mjukisbyxor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.