Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Rinkeby, det är exotiskt.japp, ska vi åka på en guidad tur dit nån dag? vi kanske ser dem sällsynta judarna :huh: ontopic: bor för mycket invandrare i sverige, jag är typ den ända svenska familjen som bor där jag bor, enough siad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) Är trött på alla invandrare, orkar inte med de längre (tyvärr). Redigerat 5 September 2008 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) åk ner till skärholmen centrum, hittar du 1 svensk ( mer än dig själv ) så vinner du pris ( eller så blir du rånad av en icke svensk kunnig turk ) Redigerat 5 September 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 För er som vart arga på mitt inlägg. http://blog.dreamhost.com/wp-content/uploads/2006/08/serious.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 För er som vart arga på mitt inlägg. http://blog.dreamhost.com/wp-content/uploads/2006/08/serious.jpg Ingen reagerade argt, så jag ser inte poängen med ditt senaste inlägg. o_o Dock så visar inlägget där du säger Är trött på alla invandrare, orkar inte med de längre (tyvärr).hur ignorant du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Har inget emot Invandring...Men det är bara problemet att vissa invandrare tar sig väldigt stora friheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Har inget emot Invandring...Men det är bara problemet att vissa invandrare tar sig väldigt stora friheter. Antar att det var ett slags uttryck, men ska leka överdrivet bokstavlig. Vad är felet med att vara fri? Borde de ha speciella regler och gränser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Regler? Menar att vissa inte vet om hur man "gör" i Sverige. Hur man uppför sig etc. Ska inte låta som om jag vet allt om invandrare och sånt. Men jag känner en som var ett ass i hela Låg/Mellanstadiet. Så känner jag en invandrare som beter sig som en svensk hela tiden. Det är olika på personer, och hur bra de är på att anpassa sig till en ny miljö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Regler? Menar att vissa inte vet om hur man "gör" i Sverige. Hur man uppför sig etc. Ska inte låta som om jag vet allt om invandrare och sånt. Men jag känner en som var ett ass i hela Låg/Mellanstadiet. Så känner jag en invandrare som beter sig som en svensk hela tiden. Det är olika på personer, och hur bra de är på att anpassa sig till en ny miljö. dem flesta invandrare vet inte hur man beter sig, det är ett faktum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Första generationen är oftast bättre på att anpassa sig, medans andra... Rosengård.. gängbråk varannan sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Regler? Menar att vissa inte vet om hur man "gör" i Sverige. Hur man uppför sig etc. Ska inte låta som om jag vet allt om invandrare och sånt. Men jag känner en som var ett ass i hela Låg/Mellanstadiet. Så känner jag en invandrare som beter sig som en svensk hela tiden. Det är olika på personer, och hur bra de är på att anpassa sig till en ny miljö. *Fniss* Riktigt skojigt att du lägger fördomar eftersom en invandrare uppförde sig jobbigt mot dig i Låg/Mellandstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Jag tog personen som ett exempel på en som inte vet hur man uppför sig och inte kan anpassa sig till hur vi gör i Sverige. Och jag vet fler personer än den jag nämde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.