Hoppa till innehåll

Invandring


Denkan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För er som vart arga på mitt inlägg.

http://blog.dreamhost.com/wp-content/uploads/2006/08/serious.jpg

 

Ingen reagerade argt, så jag ser inte poängen med ditt senaste inlägg. o_o

 

Dock så visar inlägget där du säger

Är trött på alla invandrare, orkar inte med de längre (tyvärr).
hur ignorant du är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inget emot Invandring...Men det är bara problemet att vissa invandrare tar sig väldigt stora friheter.

Antar att det var ett slags uttryck, men ska leka överdrivet bokstavlig.

 

Vad är felet med att vara fri? Borde de ha speciella regler och gränser?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Regler? Menar att vissa inte vet om hur man "gör" i Sverige. Hur man uppför sig etc.

Ska inte låta som om jag vet allt om invandrare och sånt. Men jag känner en som var ett ass i hela Låg/Mellanstadiet. Så känner jag en invandrare som beter sig som en svensk hela tiden.

Det är olika på personer, och hur bra de är på att anpassa sig till en ny miljö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Regler? Menar att vissa inte vet om hur man "gör" i Sverige. Hur man uppför sig etc.

Ska inte låta som om jag vet allt om invandrare och sånt. Men jag känner en som var ett ass i hela Låg/Mellanstadiet. Så känner jag en invandrare som beter sig som en svensk hela tiden.

Det är olika på personer, och hur bra de är på att anpassa sig till en ny miljö.

dem flesta invandrare vet inte hur man beter sig, det är ett faktum
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Regler? Menar att vissa inte vet om hur man "gör" i Sverige. Hur man uppför sig etc.

Ska inte låta som om jag vet allt om invandrare och sånt. Men jag känner en som var ett ass i hela Låg/Mellanstadiet. Så känner jag en invandrare som beter sig som en svensk hela tiden.

Det är olika på personer, och hur bra de är på att anpassa sig till en ny miljö.

*Fniss* Riktigt skojigt att du lägger fördomar eftersom en invandrare uppförde sig jobbigt mot dig i Låg/Mellandstadiet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...