TiredRacoon Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag la in 72 wscript på en av skolans datorer. En kompis tjallade, och jag åkte fast och fick inte vara i datasalen i en månad.Slapp undan lindrigt där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag la in 72 wscript på en av skolans datorer. En kompis tjallade, och jag åkte fast och fick inte vara i datasalen i en månad.Slapp undan lindrigt där :P Yeah, really... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag la in 72 wscript på en av skolans datorer. En kompis tjallade, och jag åkte fast och fick inte vara i datasalen i en månad.fin "kompis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag la in 72 wscript på en av skolans datorer. En kompis tjallade, och jag åkte fast och fick inte vara i datasalen i en månad.fin "kompis". Mjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Linux där allting utom firefox och OpenOffice är spärrat = tråkigt? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Öppna cmd.exe skriv format c behöver det vara så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Öppna cmd.exe skriv format c behöver det vara så svårt Ja.Eftersom du inte kan formatera något som du använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Linux där allting utom firefox och OpenOffice är spärrat = tråkigt? :(Skittrist ! Vi har det. Vi kan högst spela spel efter klockan 3. & då kan vi bara spela ett inbyggt Kodo Deluxe.. Skit kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag kasar bananer på alla lärare, sen får dpm hyber damp och slår ihjäl sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JontiHagane Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Okej, gammal tråd som jag "revivar" nu, men det är så att ni har nämnt massa olika system så som t.ex. novell och vad det nu mer fanns för några, hur får man reda på vilket sådant system min skola använder? Jag vet att OS:et är XP, men det där är väl inga OS så.. Min skola har blockerat Kommandotolken (går att få upp men det går inte att göra speciellt mycket med den) och det mesta på Start-menyn (t.ex. Kör) och t.ex. aktivitetshanteraren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Okej, gammal tråd som jag "revivar" nu, men det är så att ni har nämnt massa olika system så som t.ex. novell och vad det nu mer fanns för några, hur får man reda på vilket sådant system min skola använder? Jag vet att OS:et är XP, men det där är väl inga OS så.. Min skola har blockerat Kommandotolken (går att få upp men det går inte att göra speciellt mycket med den) och det mesta på Start-menyn (t.ex. Kör) och t.ex. aktivitetshanteraren.. Har du skolans bärbara, eller skolans stationära? En novell är en kort berättelse :P inget system vad jag känner till Öppna cmd.exe skriv format c behöver det vara så svårt lol'd, det är lite svårare än så om du tänker använda dig via cmd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Öppna cmd.exe skriv format c behöver det vara så svårt lol'd, det är lite svårare än så om du tänker använda dig via cmd :P novell är väl ett nätverk eller något? vi har det på våran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.