Corpsgrinder Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Man ser en massa sånna här saker nu förtiden, och alla är lika tråckiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 ... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Hade som tur var inte så mycket ljud på. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 f*n vad skraj jag blev :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ommmmmmgg fick hjärt attack på sista trodde det var synvillor det va det men inte den sista ahh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 @Trådskaparen: Jag hoppas att du är medveten om att det finns en kille som fick uppsöka psykolog p.g.a en screamer. Och det var en kille som visade en screamer (han visste såklart inte om att det var en screamer) för sitt yngre syskon som var en baby, och han fick åka till sjukhuset p.g.a detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Mycket mycket sant. Jag vill tipsa alla om ni vill veta om det är en screamer slå av ljudet titta på bilden hela tiden (det är ljudet som hör så du hoppat till) Sedan nästa gång så är ni ju berädda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag var paralyserad av sista i 5 sekunder o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 fy f*n sket nästan ner mig fö f*n!! :( humiliated :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 "Ansikten? Finns ju fasen inga ansikten.. Ska man räkna hästarna kanske..? Äsch, jag trycker vidare.. Vänta, det går ju inte! *EEK*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 f*n va tråkig den va inte ens läfkig. btw hur mång hästar hittade du jag hitade 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.