Opert666 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hej.! Är det lite ovanligt att GE BORT 1 GULD TILL NÅGON MAN INTE KÄNNER? Den här killen som gav mig det var i lvl 12 :blink: Har detta hänt er också? Jag tycker detta är lite konstigt :huh: För att skapa diskutioner så är det om Detta ha hänt er också?! Tack för mig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Verkligen inte ovanligt och ge bort en guld -.-, Finns många seriösa / shyssta personer på servrar. Har fått 10 guld från en Orc lvl 62.. Kände inte honom. Redigerat 1 Februari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Ett guld är ingenting på 60-70, själv gav jag en lvl 12a en G en gång för att han kommenterade min mount :b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag har gett en snubbe 10g, men han var min guildpolare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Min vän gav mig 400G. :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Na, inte ovanligt direkt :P gav min kommpis echants för 200g som ja paya o sen en annan 600g :).. sen gäller det´ju bara att hitta dom rätta personerna^^ finns inte så många klockrent shyssta / server^^ :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 En snubbe jag inte kännde, gav mej 100 gulg, kanske fel person, men han var ju 60+ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag fick 20g på min hunter utav en okänd person. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 1 g är ju inte så väldigt mycket. Nej ja har alldrig fått så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Hej.! Är det lite ovanligt att GE BORT 1 GULD TILL NÅGON MAN INTE KÄNNER? Den här killen som gav mig det var i lvl 12 :blink: Har detta hänt er också? Jag tycker detta är lite konstigt :huh: För att skapa diskutioner så är det om Detta ha hänt er också?! Tack för mig <_< du borde nog hitta på nåt vettigare att tänka på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Det är ju inte så ovanligt. Fick sj 530g av min kusin för att kunna köpa Epic mount. Sj så brukar jag ge pengar till några i guilden. MEN ALDRIG TILL DE SOM TIGGER (f*n vad jag hatar de)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Nja, ge bort guld gör man ju inte. Lånar ut och kanske skänker lite till guildies. Men inte till okända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg