Vitdom Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag vetefan vad det var för nått skit igår men det var typ något med koltrastvinge :blink: :cry: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Va? Kolstrastvinge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Nästan all den skolmaten vi får är skit äcklig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag är en riktig allätare, jag kan äta precis alla maträtter och ändå inte tycka att det är äckligt. Så fråga inte mig om det ska vara en tävling i godast mat, för jag kan inte bedömma sådant, den äckligaste maten går, men då är det ingen riktig maträtt, bara något ihopkraffsat skräp som smakar neutralt eller spya. Det värsta är när den så kallade maten smakar spya, det hände en gång i skolan faktiskt, då hade skolköket blandat i alla matrester i en maträtt, höll på att spy ner hela golvet. Men som sagt, det var ju ingen riktig maträtt utan bara ihop- krafsat skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 fryst uppvärmd fiska met citron överdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 fryst uppvärmd fiska met citron överdrag All mat i skolan är ner fryst. koltrastvinge är väll typ som fågel vinge ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Fisk o lite mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 igår: Åt på korvgubben :) Idag: Spaghetti och köttfärsås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 äRTSopPA USc>HH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Hehe, jag hade glömt bort en mat rätt,blod pudding. Hehe, så himla äckligt :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Fiskbullar, potatismos Urk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Nånting med kokt potatis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.