sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 förstår inte riktigt vad du menar... menar du att man gör bort sig i ett förhållande eller att man gör bort sig inför nån man tycker om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Har inte hänt mig... än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 njee inte va jag vet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Alltså om du bara menar göra bort sig inför tjejer så händer det väl en gång om dagen :P Jag är ärtt uppkäftig i skolan och det kan lätt gå dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Tror inte det, hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Tyvärr har jag gjort det. f*n vad det gick åt h*lvete efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Det har jag nog gjort några gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Inte än iafa men snart så händer det nog...Sommaren nån gång...2075 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Ni som har gjort det, kan ni inte dela med er vad som hände och vad ni gjorde så blir nog tråden intresantare :) Jag försöker återkomma med något att skriva, ska bara minnas tillbaka i fall det har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Har inte gjort bort mig från kärleken, men en gång var jag väldigt nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 har gjort bort mig för många gånger, inget jag vill göra igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) jag gilla en tjej för ett tagsen o vi skulle spela brännboll på skolan o då tänkte jag på henne o jag missa hela tiden men sen på sista slaget kom jag tillbaka från min "dagdröm" o när jag sköt fick jag värdens träff o träffa henne mitt i huvet :unsure: jag blev helt paff tänkte döda mig! Redigerat 16 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.