BornInBarcelona Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Krossa fingrarna i basket och psyka folk är skitkul! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Vad är det roligaste man kan göra på gympan??? Själv älskar jag att spela rugby...fast det får man bara göra en gång per termin... <_< Innebandy & fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Blixten e så jeffla kul :D Djungelfotboll e rätt kul me, fast vanlig fotboll på helsal e lätt roligast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Spökboll, killerboll och badminton är roligast. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Långhopprep! As kul! & badminton Redigerat 9 Februari 2007 av SaraGBG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Typ alla sorters bollsporter, Helst utomhus:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Nån typ av hinderbana är är skoj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Ja..Jag gillar hinderbanor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Innebandy så klart, jag är guddomlig med klubban :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Finns bara 4 saker som är kul att göra på gympan. Killerball Gränsbrännboll Brännboll och Snörugby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Glömde en sak vi brukar köra som heter "fortet" 3 stycken av mina kompisar kom på det en gång och nu är det rätt populärt :P Man bygger ett "fort" med alla redskap man kan hitta och sen ska man kasta bollar på varandra. Skitskoj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.