Gäst Bountyhunter Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag kan gärna donna det lilla jag har om det blir ngt ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 SKIT INTTRSERAD!!Älskar hård rock å MEtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Självklart lyssnar man på Hårdrock! Metallica & AC/DC för alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Här e en till som e intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Finns det nån annan musikstil? Klart man e med!!! Kan donna några tusen senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Hade det inte varit bättre att ha hela ämnet musik? Fler hade nog gått med då. Om det blir så kan jag vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Ja e på iafa^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jag e självklart med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Im in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jag är väldigt intresserad av att joina om det blir av ^^. Utan hårdrocken skulle jag aldrig vara den jag är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) Är också Intresserad! Hardrock och Metal! Gillar : Within Temptation,System Of A Down, rammstein osv... Redigerat 18 Mars 2007 av TheTruth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Inte för att det är min musikstil direkt men jag kan donera så gruppforumet överlever en längre tid :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.