w4nkarN Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 (redigerat) Här kan ni skriva in era kärleks dikter!!!! Redigerat 12 Oktober 2011 av w4nkarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 (redigerat) Jag skrev en dikt, dock rimmar den inte xD http://www.justinefin.istheshit.net :D Redigerat 31 Mars 2007 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Gillar int kärleksdikter. Drar mest massa vitsar för min tjej. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 (redigerat) Roses are red. Violets are blue. But a face like yours belongs to the zoo. Don´t feel bad, don´t feel blue. Fankenstain was ugly too. :D :D Den bästa jag kom på! :D Redigerat 1 April 2007 av magnus_the_gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Skrev denna till en dikttävling här på Fuska en gång. Varför ser Du mig inte? Varför hör Du mig inte? Du skriker åt andra, men mig rör Du inte. Du märker inte att jag finns. Du märker inte att jag står här. Jag är också en person. Inte är jag osynlig,väl? Du stänger din dörr, medan min står öppen. Kliv in, stig på. Jag vill inte vara ensam. Jag klarar mig inte. Jag kan inte leva. Det finns ett hål i mitt hjärta, som bara Du kan laga. Men Du lyssnar inte. Du bryr dej ej om mej. Ser Du mej inte? Vad är jag för Dig? Ett tomrum. Ett svart hål. Det går inte längre. Utan Dig. Gillar den. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Rätt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Den var ju riktigt bra! Du har talang Kishuna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Skitbra var dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (Har inte kommit på den själv) En kyss är inget farligt En kyss är inget brott Två läppar möts ju bara Och byter lite spott En kyss är inget farligt En kyss är inget brott Tå läppar möts ju bara Och Gud! Det är så gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Rosor är röda Violer är blå Låt mig älska dig ändå! Stjärnor är väldigt fina Men inte finare än dina ögon. Du måste vara en slipad diamant För du har ingen ojämn kant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Kan dra lite från Pet Shop Boys Paninaro. Dock på Svenska. Känns endå som att det låter väldigt mycket bättre på Engelska (syftar mest på slut verserna). Du! Du är min älskare, du är mitt hopp, mina drömmar, mitt liv, min passion, min kärlek, mitt sex,mina pengar,våld,religion,orättvisa och död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Roses are red. Violets are blue. But a face like yours belongs to the zoo. Don´t feel bad, don´t feel blue. Fankenstain was ugly too. :D :D Den bästa jag kom på! :D Kul ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.